Aquatop (DE)


J

Jordy

Guest
Beste Aquaforum leden,

Onlangs heb ik rondgesnuffeld op het internet naar aquaria en kwam ik Aquatop tegen in Duitsland. Zo zit er een in de buurt van Aken. Op de site zag ik dat zij aquaria ook gratis verzenden waardoor de totaalprijs erg meevalt. Heeft iemand toevallig ervaring met Aquatop?
 
Goed lezen over dat verzenden, vaak zit er een toeslag op bij Aquaria.
 
Goed lezen over dat verzenden, vaak zit er een toeslag op bij Aquaria.
Jaa klopt, dat is vaak zo. Nu ging ik door tot het betalen, tot dat moment was het alsnog gratis.
 
Na wat mailverkeer was het inderdaad te mooi om waar te zijn. Bij de betaling zou het 0 euro verzendkosten zijn. Maar uiteindelijk in de mail werd er verteld dat er nog een 180 euro bovenop zou komen voor aquaria. Helaas.. was anders een leuk dealtje geweest, duitsland lijkt namelijk wel wat goedkoper met zijn Eheim bakken.
 
Nou dat is een flink bedrag zeg wat erbij komt. Of er verder nog leden ervaringen hebben weet ik niet want ik ken deze winkel zelf niet.
 
Precies.. leek verder wel een leuke winkel. Wel beetje a la petsplace maar dan wat luxer.
 
aquatop is een prima winkel, personeel en dan met name de verkoper genaamd tobias weet heel veel en is eerlijk.
Nadeeel van deze winkel is hun verkoop policy, je zult geen producten vinden die ook door een fabriaknt online wordt verkocht.
Hun producten wisselen nogal behoorlijk waardoor ze geen relatie opbouwen met toeleveranciers... eerst hadden ze heel veel van Tunze, werd deze vervangen door rossmont en later weer door een ander merk.
Je krijgt garantie van de leverancier, niet van aquatop. En dat kan dan betekenen dat als ze het product weer uit hun assortiment hebben gehaald je wel eens lang kunt wachten.
ik spreek uit eigen ervaring.
Het nivo in de winkel is vele malen hoger dan bij pets place, een vergelijk is niet correct.
Daarnaast verkopen ze geen spullen die elders makkelijk online te koop zijn, dat is de policy van de winkelmanager. Zo zul je dus geen breed assortiment zien van bijv GHL profilux terwijl dit toch wel eens A merk is, maar ook online te koop.
 

Terug
Bovenaan