Aquatlantis Fusion 150 van Fozzy


IMG_1316.JPG
Omdat jullie ongeduldig zijn....
 
Mooie vissies :daisy: een stuk of 12 denk ik?
 
:D

Ongeduldig? Welnee :D

Die zien er zelfs in de zak mooi uit. Veel plezier en geluk ermee!
 
Prachtig Albert!! Nu lekker voeren he!
 
Prachtig! We gaan ze zien groeien!
 
Tips van Jos gekregen waar ze goed van gaan groeien enz.
 
Vind aqualantis echt prachtige aquaria. Jou inrichting en visbestand maken het echt af.
 
Deze jonge Nanays zijn bijna drie maanden oud, ze zijn geboren op 14 mei 2017.

Ik hoop dat je er veel plezier van zal hebben Albert!


Hobbygroet Jos Hut
 
Ah de hoofdvisjes zijn ook aanwezig :thumbs:

nu gewoon goed groot trekken en wachten tot je een selectie kan maken uit de 11 neem ik aan?
 
Prachtige manen Albert !!!
 
Prachtig, je manen! Veel succes ermee, hopen dat de nare verschijnselen nu wegblijven.
 
Late night movie
 
Mooie vissen, ziet er super uit! Je bent nu vast niet bij je bak weg te slaan :D
 
Prachtig deze school bij elkaar!
 
Ze zullen snel gewend zijn, mooie beestjes.
 
Hoe gaan de Manen en de Kardinaal tetra's met elkaar om Albert?
 
Heb nog geen botsingen gemerkt Ton.
 
IMG_1340.JPG
Waterwissel zijn ze wel aan gewend. Kijken ze niet van op of om zo'n pompje in de buurt
 
Wat een prachtig plaatje!
 
Ze kunnen nog lekker in de bak groeien, ruimte zat! Prachtig!
 
zo dat zijn mooie Manen
11 stuks is dat niet wat veel voor deze afmeting of ga je uit sorteren
trouwens bedenk me net dat je besteedbaar inkomen is stukje gezakt is met deze kinder-schaar in je bak :sorry::D
dat gaat voorlopig een kapitaal aan voeder kosten :D:D
 
@flipper34 Ga zeker uitsorteren als ze koppels vormen en groot worden.

Wat is dat nou voor rare tablet aan het glas? Ja daag, daar ga ik geen werk voor doen voorlopig.
Hoe moet dat nou in mn bek?



T zijn snelle leerlingen overigens, af en toe geeft er een het voorbeeld intussen hoe ze het eraf plukken moeten.
 
trouwens bedenk me net dat je besteedbaar inkomen is stukje gezakt is met deze kinder-schaar in je bak :sorry::D
dat gaat voorlopig een kapitaal aan voeder kosten :D:D

Ik heb zojuist een paar plakken diepvriesvoer besteld na een tip van Jos Hut. Scheelt aanmerkelijk.
En voor €4,-- bezorgkosten kan ik niet met de auto op pad, en dan nog zo goedkoop aanschaffen.
 
Ik heb zojuist een paar plakken diepvriesvoer besteld na een tip van Jos Hut. Scheelt aanmerkelijk.
En voor €4,-- bezorgkosten kan ik niet met de auto op pad, en dan nog zo goedkoop aanschaffen.
Ik was daar vanmiddag nog, hij vroeg mij of ik een mailtje had gestuurd en noemde jou naam :D:D:D
 
Het gaat snel Ton.
 

Terug
Bovenaan