Aquathana


M

Mir81

Guest
Hallo, iemand ervaring met de webshop Aquathana?
 
Misschien even een linkje plaatsen naar de webshop?
 
Is een handelaartje die pas ook al voorbij kwam, handelt in alles waarin te handelen is, heeft een zooi websites waarop ie z'n waar aanbied.
Wat ik me er zo van kan herinneren is dat 't geen oplichter is.
Voor meer info.. https://www.sidn.nl/whois
 
kellemes zei:
Bertus zei:
Aquathana.nl | Websitewaardecheck

Aquathana.nl heeft een geschatte waarde van � 10 en staat 7700609 ste op de wereld ranking.
www.websitewaardecheck.nl/aquathana.nl -


Zou maar ergens anders kijken.

De waarde van een domeinnaam en de ranking zegt helemaal niets over betrouwbaarheid.

Klopt, even onze bedrijfspagina opgezocht en die scoort wel iets beter, maar is nog niet zo heel spannend...

Ik wil vooral weten of mensen hier wel eens vissen gekocht hebben.
 
Zoals ik al aangaf, tis een handelaartje die handelt in alles, you name it ;)
Kan zomaar een goeie zijn, nadeel is dat ie dus niet vastzit aan een specifieke handel, en dus als dingen niet goed gaan makkelijk de site kan opdoeken, verder kan handelen in paardenschoenen ;) Om later weer opnieuw te beginnen met aquariumspulhierheelerggoedkoop.nl ;)
Blijft dus spannend.. zou zelf kiezen voor een ander adres.
 
Nou ,ik niet. Ik hou het dichter bij huis.
en vertrouwde zaken.
 
Ik was aan het twijfelen maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Rembourszending is mogelijk zonder extra kosten.
 
Denk niet met vissen,he.
Herstel, heb nu ook hun pagina.

Ziet er al beter uit.
Zie wel met diepvries artimea 1000 gr 19,00.. 500 gr 14 euro.
En dat is peperduur,
Betaal zelf. 500 gr. 6 euro.
 
Jawel met vissen

Bertus zei:
Denk niet met vissen,he.
Herstel, heb nu ook hun pagina.

Ziet er al beter uit.
Zie wel met diepvries artimea 1000 gr 19,00.. 500 gr 14 euro.
En dat is peperduur,
Betaal zelf. 500 gr. 6 euro.

Waar haal jij die weg dan die diepvries?
 
www.CrazyFish.nl hier 500 m vandaan.

Maar, heb nog zo,n grote voorraad rode mug 3 dozen.en artimea. 8 x.
Dus ,nog niet nodig.
 
Ik lijk de eerste na�eveling te zijn die hier in is gestonken.
Voorafgaand aan mijn bestelling had ik een mailtje gestuurd met een vraag daarover.
Ik kreeg geen antwoord, echter, de website zelf maakte een betrouwbare en verzorgde indruk. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en 21 visjes besteld voor zo'n 50 euro.
Volgens de info op de website zou de bestelling afgelopen zondag, 13 sept. zijn geleverd.
Ik heb die zondag voor niets zitten wachten, daarop heb ik 's avonds een nieuwe mail gestuurd, en na weer geen antwoord, gisterenavond nog een.
En nog geen antwoord.

Ergo, het heeft er alle schijn van dat deze site een hoax is.

Vervolgens ben ik wat op onderzoek uitgegaan.
Op de website van de fa Ruinemans, groothandel in siervissen waar ik zowel prima als rot ervaringen mee heb, is een complete, goed bijgewerkte lijst te vinden van alle vissen die er op dat moment door de lfs-sen en tuincentra in Nederland besteld kunnen worden.
Op de webite van de fa Jarathana (waar ik louter hele slechte ervaringen mee heb) was ook al jarenlang een dergelijke lijst te vinden, nu is die er niet meer.
De gehele lijst lijkt gekopieerd te zijn naar Aquathana, qua naam redelijk lijkend op Jarathana.
Dus ik denk dat Jarathana, via Aquathana, een privehandeltje is begonnen naast de reguliere afnemers.
Ik heb verder begrepen dat het allemaal nogal nieuw was.
Jammer dat het met mijn bestelling nummer #39 al helemaal mis is gegaan, zelfs antwoord op een mailtje krijg ik niet van ze.
T� triest voor woorden dus!
 
Update

nu, een week of 3 verder, heb ik nog steeds niets gehoord.
Emails worden niet beantwoord en het telefoonnummer dat op de website vermeld staat, blijkt niet in gebruik te zijn.

Kortom, het heeft er alle schijn van dat we hier met een oplichtersbende te maken hebben.

'Tis maar dat je het weet. :(
 
Laatste Update!

Na ruim 2 maanden heb ik mijn geld teruggestort gekregen.
Een "klaarblijkelijke oplichtersbende" is het dus niet.
Voor het overige raad ik niemand aan om met dit bedrijf in zee te gaan, vertrouwenwekkend is het allerminst.
Op de website wordt meer beloofd dan er in de praktijk wordt waargemaakt.
 
Mooi voor je dat het opgelost is, in iedergeval je geld terug.
 

Terug
Bovenaan