Aquarium op CV


N

Nick.P

Guest
hallo,

de kogel is door de kerk zaterdag ga ik mijn koopcontract tekenen voor mijn eerste huis. in dit huis zal (uiteindelijk) een mooi groot aquarium in de woonkamer komen. om alvast goed vooruit te plannen deze vraag.

wie o wie kan mij op korte termijn helpen om een plan te maken om mijn nieuwe aquarium via de cv te laten lopen.

ikzelf ben wat dat betreft niet technisch genoeg om het zelf te maken en zal waarschijnlijk ook niet weten wat je helemaal bedoeld.

wat info:
er is geen bestaande cv in de woning deze wordt door een aannemer aangelegd hier heb ik al een ong offerte van zal dus alleen nog het circuit bij komen voor het aquarium.
oftwel ik heb dus alle mogelijkheden om deze zo goed mogelijk aan te leggen.

verder wil ik graag weten wat ik nu al moet laten aanleggen om bijv over dik een jaar het aquarium erna te plaatsten.
iemand nog dingen waar ik nu al aan moet denken behalve de cv.

zelf heb k al nagdeacht over water leiding met een mengkraan op plaats van aquarium daar kom een deel van een irrigatie systeem op om zo automisch waterverversing te doen.

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

gr nick
 
Vloeverwarmings element.

Heb je aan 1 aansluiting genoeg.

Of gelijk gedeelte in een vloer, dan meer.
 
dankje voor de reacties !

@algeneter 12: de woonkamer vloer wordt opnieuw gestuurd dit is het enige deel van het huis waar een houtenvloer nog inzit. deze wordt gelijk gestort samen met de nieuwe aanbouw ! dankje voor het meedenken.

dankje flipper na zo een site was ik op zoek kon het zelf niet vinden.

bertus: verklaar je nader. er komt inderdaad op de hele 1ste etage vloerverwarming deze gaat gelegd worden.

gr nick
 
iemand nog meer idee�n ?
 

Terug
Bovenaan