aquarium incl. zeer veel extras


E

elmerk

Guest
Hi guys,

Wat denken jullie wat ik ongeveer kan vragen voor onderstaande set?
Alvast bedankt voor het meedenken

Hierbij bied ik mijn aquarium inclusief alle onderstaande accessoires aan. Ik verkoop het liefst alles in een keer. De complete set ontbreekt het werkelijk aan niets, en gaat weg wegens het beeindigen van mijn hobby. De set is volledig compleet en werkend, kortom je hebt niets meer nodig om te starten of je hobby uit te breiden.

Alles is nieuw gekocht behalve de CO2 computer van Sera. Het aquarium is vijf jaar geleden gekocht en alle accessoirs zijn tussen de vijf en drie jaar oud en verkeren in zeer goede staat. De complete set heeft een nieuwwaarde van ruim 1700 Euro

Jewel vision 260 (350 Euro)
Meubel van Jewel, bruin uitgevoerd (135 Euro)
CO2 fles Denerle 500 ML hervulbaar (67 Euro)
CO2 systeem / drukregelaar Denerle (140 Euro)
CO2 systeem / drukregelaar Denerle (140 Euro) Reserve!!
Extra T5 lamp met Arcadia Ultra Seal Controller (3de lamp in aquarium, standaard met 2 uitgevoerd) (60 Euro)
Reflectors voor op verlichting Jewel 3 stuks (30 Euro)
Bellenteller denerle (25 Euro)
CO2 regelsysteem /computer met drukventiel van Sera (200 Euro)
CO2 reactor Aquamedic 1000 (70 Euro)
Terugslagventiel CO2 (15 Euro)
Werkende elektrode voor CO2 systeem (40 Euro)
Elektrode houder (10 Euro)
Jewel voederautomaat (24 Euro)
Sera aqua testset (50 Euro) PH | Hardheid | Carboon | Ammoniak | Nitriet | Nitraat | Fosfaat | Ijzer | Koper
Filter Superfish Aqua pro 3 met verbeterde inhoud (drie bakjes) (100 Euro)
Achterwand Jewel standaard model (30 Euro)
Gemengd grind Ruim voldoende voor de gehele bak, KG onbekend (+- 30 Euro)
Verwarmingselement Jewel 300 watt

Extra meterialen;
Filtermaterialen | Plantenvoeding: Easylife Ferro, Easy Carbo & Profito | ijkmateriaal voor elektrode | voeding | Schepnet | HS Gastrocel | Bacteriecultuur | Ingredienten voor Redfieldratio aansturing | Reserve elektrode | Reserve verwarming | Zeer veel onderdelen om dingen te vervangen; buizen, lamp | etc. etc. etc. etc (+- 200 Euro)

Wanneer u vragen heeft ben ik per telefoon en e-mail bereikbaar. De set moet in een keer opgehaald worden en kan niet gebracht worden. Parkeren voor de deur. Gaarne bieden naar waarde, ik hoef zeker niet de hoofdprijs echter moet het bod wel reeel zijn.

Link Marktplaats http://link.marktplaats.nl/m921641386
 
Wat het gekost heeft zegt nooit zoveel. Ik denk zelf rond de 300 euro zoiets
 
Wat 2de hands co2 spullen waard zijn weet ik niet, maar misschien een idee om die los te verkopen, denk dat je er dan meer voor vangt, geld ook voor voerautomaat.

Groeten bassie
 
Ik denk dat je voor deze set een prijs kan verwachten die ergens rond de 300 - 350 euro ligt. dat is wat ik er voor over zou hebben mocht ik in de markt zijn voor zo een set.
Wat niet wilt zeggen dat er op enig moment een persoon is die er iets meer voor zou geven.
 
Thnx voor de reacties. Ik heb heus niet de hoofdprijs in gedachte, hoop dat ik er tegen de 500E voor kan krijgen, anders verkoop ik denk ik een en ander los en bewaar dan nog wat dingen.

Wat betreft de tekst, meningen verschillen :)
 
Ik denk dan dat je het het beste los kunt verkopen. Dan kun het meeste er aan overhouden :)
 
Tja het is altijd maar de vraag of de koper alle spulen die je erbij aanbiedt wil hebben of �berhaupt gaat gebruiken.
Misschien wil de koper wel helemaal geen co2. Ik denk dat je het beter los kan verkopen want voor de co2 spullen kun je denk ik al wel 125 vragen denk ik. En het is net wat men ervoor over heeft natuurlijk.
 
Ik verkoop zelf erg veel via marktplaats.
Hierbij het gene waar ik mij altijd aan houd.

1. het moet uitnodigend zijn om iets te kopen
2. zorg voor goeie foto's zodat mensen kunnen zien wat ze kopen (maak het bijv even schoon) kan je al vaak een paar tientjes extra op verdienen.
3. teksten als geen onzin biedingen etc: kan je beter niet doen aangezien dit mensen afschrikt. Iedereen heeft geen zin in onzin biedingen. (maar deze kan je ook negeren)
4. los verkopen brengt altijd meer op (let wel) vaak hou je dan wat spullen over
(tevens duurt dit langer) en vang je misschien alsnog minder voor het geheel.
5. niemand is opzoek naar exact het gene wat jij aanbied (grote partij) ik zou dus gaan voor losse verkoop.
Wil je dit alsnog als geheel verkopen. 'geen punt' maar dan krijg je er simpelweg minder voor.
6. succes!
 
Mooi lijstje. Kan aan worden toegevoegd: haast met de verkoop werkt werkt prijsdrukkend.
Het puntje van de onzinbiedingen is kennelijk persoonlijk.
 
ik blijf liever iets langer zitten met spullen die veel meer waard zijn dan dat men er voor wil geven. Ik zou alleen bijv. Meerdere advertenties tegelijk laten lopen, bijv. Aquarium incl. CO2 set en de co2 set apart, zodat je altijd nog kunt beslissen wat je doet.

Succes met de verkoop!
 
ik inderdaad zo'n �300,- voor de set, maar ik zou echt proberen om het CO2-gebeuren apart te verkopen. Veel mensen zitten daar helemaal niet op te wachten, dus verhoogt het de waarde van je aquarium niet.
 
Het eerste jaar kan je nog tussen de 30 en 50% verwachten van de nieuwprijs die je gaat krijgen.
Is het zoals bij jou tussen de 3 en 5 jaar oud elmerk, dan denk ik dat je rond de 15 a 25% van de nieuwprijs moogt verwachten van enkele zaken, zoals bv. het aquarium, co2 zaken, en dit is dan goed verkocht.
Al de rest zal je gratis moeten meegeven wil je er vanaf geraken.
 
Beste leden,
Gelet op het verloop van dit topic hebben wij deze opgeschoond.
Wij verzoeken jullie dringend om on topic te blijven, de vraagsteller heeft niets aan de offtopic discussie.
 
verkocht voor 425 Euro, citaat van koper; 'wat relaxed dat de prijzen erbij stonden'
 
Heel mooi, en zo zie je dat verkopen en kopen op marktplaats iets heel persoonlijks is waar iedereen zijn eigen voorkeuren bij heeft :)
 

Terug
Bovenaan