Aquarium 60*30*35


Verwacht iets van 20 a 30 euro. Het eerste moet je er sowieso voor kunnen krijgen, voor tweede wat geluk en geduld nodig.

~ Ivo
 
Heb mijn oude bak 60*30*30 verkocht voor 50 euro, incl pomp, verwarming, en lampen. Zag er wel nog piekfijn uit qua krassen e.d
 
Ludger zei:
Zonder filter en verwarming?
Dat lijkt me wel, gezien het feit dat er in MP advertentie niet gerept wordt over filter en verwarming en op de foto's ook niet te zien is.

~ Ivo
 
haasy zei:
Heb mijn oude bak 60*30*30 verkocht voor 50 euro, incl pomp, verwarming, en lampen. Zag er wel nog piekfijn uit qua krassen e.d

Dan heb je flink geluk gehad, want voor �55 staan ze nieuw te koop inclusief alles ;)
 
Kale bak 10 euro , met pomp en verwarming 15 euro .
De laatste 10 bakken die ik bij elkaar gescharreld heb hebben me samen 91,50 gekost, allemaall met verlichting,de meeste inclusief pomp en verwarming, sommige met ornamenten, voer, etc etc . In 2dehands binnenfilters en verwarming hebk geen interesse meer in, die koop ik nieuw via mp of webshop voor euro of 8 per stuk.
Inderdaad 60x30x30 voor 50 verkopen 2de hands applaus, hier koop je voor 50 euro een nieuwe bij jumper.
Groeten bassie
 
Ik kocht laatst een 60cm bak zonder spullen erbij voor 12,50.
Nieuw heb je ze al voor 50 euro compleet.

De link geeft aan dat de advertentie niet te vinden is hier :(.
 

Terug
Bovenaan