Aquarium 300*70*80


E

endler

Guest
Hallo,

Lang geleden dat ik hier ben geweest :)

Ik vroeg me af of een aquarium van 3 meter nog verkoopbaar is of dat ik hem beter meteen in scherven bij het grofvuil kan aanbieden?

Ik zag er een op marktplaats voor 200 euro, en dat is al bijna voor niets voor een aquarium van die maat.

Aquarium is gemaakt door Aquaglas en is een jaar of 7 a 8 oud. Compleet met onderstel, bekleding en apparatuur.
Ik kan, uiteraard, niet bezorgen, het weghalen dient ook volledig met eigen kracht en middelen te gebeuren.

Ik ben bang dat ik het antwoord al weet, maar toch even checken.

Groet,
Remy
 
Ikzelf zou zo'n bak liever naar iemand zien gaan die er blij mee is dan dat er bij het grofvuil en in diggelen niemand meer wat aan heeft.
Afhankelijk van welke apparatuur en hoe veel je er mee bezig wilt zijn levert losse verkoop ervan misschien wat meer op.

Of wellicht is het een idee om de bak aan te bieden bij de organisatie van de Aquahortus?
Wellicht kunnen die hem nog heel goed gebruiken voor de tentoonstelling in September.

~ Ivo
 
Het gaat me niet zozeer om de opbrengst maar of er �berhaupt interesse is.
Ik heb ook liever dat hij bij een liefhebber terechtkomt, de hele setup heeft toch een aardig centje gekost en om dat nu zomaar bij het grofvuil te zetten zou toch wel een beetje pijn doen. Ik ben puur m'n opties aan het verkennen nu.
 
Misschien kan je even een foto van de bak plaatsen met bijbehorende onderdelen?
 
Er is vast wel iemand die zo'n aquarium wilt hebben, het is zonde om weg te gooien wanneer je er ook iemand anders blij mee kunt maken. Ik denk dat er ook wel mensen zijn die er voor willen betalen, maar die zijn er natuurlijk niet super veel. Niet iedereen heeft er de ruimte voor.
 
De gemiddelde roggen/z.a cichliden/discus/maanvis eigenaar wordt toch erg blij van een dergelijke bak. Ik zou hem zeker eerst eens op marktplaats zetten.
 
Zit je hier denk fout meld je aan op de fora waar grotere vissen gehouden worden zoals Oparoelsforum en het nederlandse cichliden forum ik zit op beide en durf bijna met zekerheid te zeggen dat er daar iemand interesse in heeft.

Bij mij ben je net iets te laat inmiddels zelf al aan de bouw begonnen
 

Terug
Bovenaan