Aquarium 210x40x50


M

meisie94

Guest
Wat zou deze nog waard zijn, geen beschadigingen op de ruiten,
kast erbij

321364.jpg


Mijn vriend wil namelijk graag een vision, en dan zal er plaats gemaakt moeten worden ( Vision 450)
 
Ik zou deze bak bij voorbaat niet kopen met zo'n foto. De bak is niet afgevuld waardoor ik als potenti�le koper al mijn twijfels heb bij de waterdichtheid van de bak. Waarom is hij niet gevuld?
 
Nee leeg, :) wel achterwand.

Ik had zo geen andere foto's bij de hand, maar hij staat hier gewoon vol op dit moment :).

Gaat echt puur om de bak met kast - evt filter ( is nog geen half jaar oud)

De kast =
links 2 laadjes en open ruimte - midden = geisoleerd voor filter, en 2 filterslang gaten zitten erin - rechts zelfde als links.
 
een wat betere foto(s) geeft toch echt een veel beter beeld. op MP zie je vaak advertenties met 1 foto in een donkere kamer waar je niet veel van kan maken, deze blijven dus ook meestal lange tijden op MP staan.

zou niet echt een bedrag durven zeggen, de kast maakt het iig meer waard. filter is voor mij vaak geen meerwaarde, want op zo'n grote bak is die vaak te klein (ondercapiciteit). heb verder niet echt veel informatie (foto's, leeftijd etc).

Ik vind dat het formaat (+kast) zeker wat waard is, maar vind dat mensen met dermate grote bakken vaak de hoofdprijs vragen (aanschaf was duur etc). ik koop ook geen meterbak voor de helft van de nieuwwaarde, dus ook niet bij een 2meter.

Heb zelf een 2meter bak voor 120 euro gekocht, filter en onderstel. bak was wel erg lelijk.
 
ja het is ook niet de bedoeling om de hoofdprijs te vragen, maar ik zie tegenwoordig hier op marktplaats bakken voorbij komen ook rond de 2meter waar ze zich �1.000 voor durven te vragen, ik heb hem zelf gekocht voor 300� incl kast en nieuwe filter dan ( Zat filter bij aar die lekt op koppelingen en heb nog steeds nergens de koppelingen kunnen vinden om te bestellen)

Er zit een Jebao filter op van 1200L pu geloof ik.
Garantie: 2 jaar
Geschikt voor zoet- en zoutwater
Aquarium grootte: tot 600 Liter
Pompvermogen: 1200 Liter per uur
Opvoerhoogte (m/WS): 150cm
Filter volume: 11,6 liter
Energieverbruik: 20 Watt
Aantal manden: 3 stuks
Hoogte / breedte / diepte : 40cm/23cm/23cm

ik had zelf gedacht aan een �200 voor het aquarium + kast, want de kast mist in 1 vak de bodem ( Zagen we thuis pas :|)
En heeft een likje verf nodig want het waren keukenkastjes die zijn dus alleen aan de voorkant geverfd.

de kast is ongeveer 230 denk ik :) geloof dat ie aan beide kanten ongeveer 10cm oversteekt.
 
bieden vanaf 200 en zien waar het schip strand..


mensen die hem echt willen doen altijd wel een mailtje...


ik heb verschillende aquaria's verkocht en zat zo rond de 250 :)
 
maar ik zie tegenwoordig hier op marktplaats bakken voorbij komen ook rond de 2meter waar ze zich �1.000 voor durven te vragen

Je kan geen appelen met peren vergelijken, ""meestal" zijn het een ander soort bakken en kasten als men er 1000 euro of meer voor vraagt.

De lengte is mooi, maar je diepte is niets, met 40cm diepte kan je niet veel aanvangen, beter was het geweest als hij 50 diep en 40 hoog was geweest ;)

Ik denk als je 150 euro krijgt je van geluk moogt spreken.
 

Terug
Bovenaan