Aquaforum fotowedstrijd


jeffrey

Well-known member
Lid geworden
5 september 2004
Berichten
723
Hallo allen en vooral onze beheerders. Is het een ideetje om weer eens een Aquaforum fotowedstrijd te houden? Ik kan die van jaren geleden (2016?? mijn geheugen laat mij in de steek hierzo) nog herinneren en dat vond ik een leuke activiteit!
 
Ja dat is ook zo Jeffrey en vaak werd dat ook wel gedaan vanuit de stand zover ik me herinner. Echter is de personele bezetting nu erg klein en is het denk ik niet realiseerbaar. We hebben het toevallig laatst nog in het Team besproken maar houden het in ons achterhoofd.
 
Ja dat is ook zo Jeffrey en vaak werd dat ook wel gedaan vanuit de stand zover ik me herinner. Echter is de personele bezetting nu erg klein en is het denk ik niet realiseerbaar. We hebben het toevallig laatst nog in het Team besproken maar houden het in ons achterhoofd.
Gaaf ben benieuwd.

Had trouwens de wedstrijdpagina weer gevonden. https://aquaforum.nl/afsite/fotowedstrijden.htm

2009 alweer! šŸ˜±
 
Ja klopt en dat werd veelal door 1 beheerder gedaan als ik me goed herinner maar sinds ik 2012 Beheerder ben geworden hebben we dit als Beheer niet echt meer gedaan volgens mij.
 
Nou wat let je? Jij hebt zeeƫn van tijd.
Beetje jammer zo n opmerking en het zou zinvoller zijn om ook eens wat zinvoller posten te plaatsen. Ik denk niet dat we van elkaar kunnen beoordelen hoeveel tijd iemand heeft want ook mensen die thuis zijn door priveomstandigheden kunnen genoeg te doen hebben.
Een wedstrijd organiseren kost meer tijd dan je denkt en vaak doe je dat niet alleen.
 

Terug
Bovenaan