aqua maxim mol (BE)


W

wilmpie

Guest
Kwaliteit van het assortiment

De kwaliteit van de vissen en materiaal ziet er goed uit.
vond dat dit een van de weinige plaatsen was waar de showbakken van de vissen er peikfijn uitzagen

Breedte van het assortiment (vissen en producten)

Ze verkopen hardware van sera , hij heeft een hoekje van 2 a 3 meter met hardware staan, verder heeft hij wel een goed aantal visbakken staan maar het assortiment is voor mij nog vrij basic vissen, guppy's tetra's ,kardinalen clownbatia zoenvisjes kortom eigenlijk het assortiment wat je bij een dierenwinkel vind met een klein extra aan keuze de planten-bak staat mooi vol en is wel wat keuze tussen planten Maar al bij al is het assortiment nog vrij klein omdat hij ook in een zeer kleine winkel werkt

p.s. ik vroeg voor een T-stuk voor mijn luchtslang en hij haalde een tuperware doosje boven vol verloopstukjes en andere dingetjes maar had deze niet wel veel luchtslang elleboogjes

Klantvriendelijkheid

was vriendelijk na even in de winkeltje te zijn kwam hij binnen en de vraag kwam als ik iets moest weten of vragen dat ik het mag vragen

Service

goede service , hier had ik schrik voor omdat ik op andere belgische fora had gelezen dat deze persoon een vrij eigenwijze persoon zou zijn maar dit heb ik toch niet gemerkt.

Kennis van zaken


Met het assortiment van de beginnende vissen is er weinig grote kennis nodig, van wel mooi dat hij mij er op attent maakte dat de clownbotia's op min. 24 graden water moet zitten.

Prijsstelling

De prijs vond ik naderhand bekeken enorm duur als ik even ging tellen wat ik betaald heb en wat ik thuis heb,
ik had 3 clownbotia's gekocht en een kruis-stuk voor de luchtslang (dus zo een klein dingske waar je 4 slangen aan elkaar mee kan verbinden)
hier was ik 25 � voor kwijt, ik gaf hem een briefje van 20� en een van 10 � en gaf me 1 � terug , ik heb hem wel direct gecorigeerd dat het toch 25 � koste en toen had hij de 1 � teruggenomen en 5 � gegoven ,

Ik weet niet als dat eigenlijk duur is voor een clownbotia maar ik vind persoonlijk toch veel geld kwijt was voor 3 visjes en een verdeelstukje
 

Terug
Bovenaan