Appelslak?


michelle1

Well-known member
Lid geworden
31 december 2015
Berichten
5,444
Kan iemand zeggen of dit een Appelslak is. Heb hem sinds verleden week maar valt op dat hij telkens op me planten zit. Ik heb ooit een grote witte gehad maar die zat nooit op me planten. Eet dit soort planten op? Gekocht als golden slak maar op net zie ik dat dit gele zijn ?

4DC6646E-AC8A-44C5-937E-C6F39480B7E0.jpeg
05FA084B-3F07-46B0-BDC8-140318EB0B3D.jpeg
379C526C-8088-4E3F-801E-2757CE6A180A.jpeg
 
Je hebt ook plantetende appelslakken, of dat deze is weet ik niet, weet wel dat het een appelslak is
 
Ok dus toch een appelslak. Zal wel de plantetende versie dan zijn. Nog een planten sloper erbij :D Had maar eens wat manden vijverplanten gehaald maar 1 mand is al zo goed als leeg. Had ook al een plak courgette erin gedaan maar daar heeft janus de slak geen interesse in. De planten zullen beter smaken. :(
 
Ok dus toch een appelslak. Zal wel de plantetende versie dan zijn. Nog een planten sloper erbij :D Had maar eens wat manden vijverplanten gehaald maar 1 mand is al zo goed als leeg. Had ook al een plak courgette erin gedaan maar daar heeft janus de slak geen interesse in. De planten zullen beter smaken. :(
Soms moeten ze ook dingen leren eten, dus even volhouden met groenten.
 
Zal komkommer gaan proberen. Ik heb hem al een paar keer bovenop de courgette geparkeerd maar binnen now time is hij weer op weg naar de planten. Is denk een vrij fitte slak want niets geen slakken tempootje, gaat aardig snel.
 
Hier zie je info over verschillende soorten:
 

Terug
Bovenaan