Apistogramma agassizii


Jochempie000

Well-known member
Lid geworden
23 april 2013
Berichten
585
Locatie
Tilburg
Hallo hoe oud word de apistogramma agassizii.
En hoe oud zijn ze meestal als je ze koopt in de winkel.
 
ze worden wat ik heb kunnen vinden een jaar of 2
hoe oud ze in de winkels zijn zou ik niet weten

een nieuw bakje aan het starten??
 
Nee mijn oma heeft een Agassizi en die heeft ze al anderhalf jaar maar het vrouwtje is laatst dood gegaan en ze weet niet of ze er een vrouwtje bij moet kopen maar als het twee jaar is kan ze beter wachten en dansen nieuw koppel in doen en als je er nu een ander koppel bij zet gaat dat dan goed
 
Ik zou zeggen dat ze een jaar of 3 kunnen worden en in de winkel vaak 6 maanden of iets ouder zijn.

Marreh, je hebt het over een koppel. Daar valt nog wel wat over te zeggen:
- Agassizii zou ik nu geen koppelvormer noemen, eerder een haremvormer (wat niet betekend dat het niet werkt als koppel)
- een willekeurig mannetje en vrouwtje bij elkaar zetten is nog geen koppel.

~ Ivo
 
Nee weet ik maar hij is nu alleen en als mijn oma er een apistogramma cacatuoides bij zet harem of dat kan of niet het aquarium is een rio 180
 
???????, tja, dat zou kunnen, op eigen risico.
 
Ik zou op die leeftijd de vis lekker alleen laten. Als je in de winkel iets zou kopen is vaak het geslacht ook niet te zien.

@Jochem,
Ik zie af en toe dat jij hetvolgende post:
????????????

Ik begrijp dat je graag antwoord wilt op je vraag maar soms duurt het gewoon even voordat je vraag wordt gelezen en men daar een antwoord op weet.
Misschien moet je iets langer even geduld hebben als je iets hebt gevraagd ;)
Maar ja, ik moet bekennen dat ik persoonlijk ook niet zo geduldig ben hoor en liever gister dan vandaag antwoord heb :D.
 
jessicapilon zei:
Misschien moet je iets langer even geduld hebben als je iets hebt gevraagd ;)
Het was alweer drie dagen geleden, dus dat is al aardig wat geduld.

Maar even de moeite nemen om een normaal bericht te tikken... zou wel mogen ja.


Inhoudelijk:
- geen cacatuoides bij zetten, heeft de agassizii geen leven meer.
- vrouwtje erbij zou kunnen. Naar mijn idee zijn Apistogramma weduwnaars regelmatig maar hoopjes ellende.

~ Ivo
 
Helemaal mee eens Ivo. Mijn double red mannetje heeft het ook eens een week of 2 zonder vrouwtjes moeten doen. Dan is het maar een zielig mannetje hoor. Zijn mooie kleurtjes was hij bijna helemaal kwijt en hij zwom maar wat doelloos in de rondte. Nu is vorige week mijn mannetje plotseling overleden maar aan mijn vrouwtjes merk ik geen afwijkend gedrag. Uiteraard komt er wel weer een mannetje om de boel weer in evenwicht te krijgen.

Gr Robin
 

Terug
Bovenaan