Antennenbaars vrouw en man?


Z

Zentyth

Guest
Beste forumleden,

Na jaren van pauze mijn hobby weer opgepakt.

Ik heb nu een 60 liter bakje opgestart waar nu 2 antennenbaarsje in zitten sinds 5 dagen (en wat tetra's). De antennenbaarsjes zijn nog vrij jong en niet geslachtsrijp hierdoor zou ik nog geen roze buik verwachten. Echter vraag ik me af is het wel echt een mannetje en een vrouwtje? De linker jaagt de rechter op, het is niet echt vechten maar de rechter kiest er dan voor om boven in de bak te gaan hangen.

Ik hoor graag jullie mening, ik moet zeggen de aquariumwinkel heeft zeker een kwarter geprobeerd een m/v te zoeken dus mocht het mis zijn gegaan dan was het geen onwil :).

3e6d45fe-0038-449e-b18b-a8873f7cbc81.jpg
6a16a394-ffd5-490c-8aba-e38c61da97ce.jpg

305f6dfd-1b5b-40a2-9fa9-9a2a15e8ef02.jpg
ed51b553-1a76-4cf0-9812-b242dd0a2fa6.jpg

Vis 1 (linker 2 foto's onder elkaar) vis 2 (rechter 2 foto's onder elkaar)
 
Lijken mij 2 mannen maar ben geen expert.
 
Dit zijn 2 mannen. Bij een PH van rond de 6 jaren lang te houden. Doe je dat niet, dan hou je ze maar enkele maanden in leven.
 
Okay zeker weten 2 mannen? PH waarde is op 6.5 filter over turf dus dat moet goed komen, maar dan ga ik toch even 1 ruilen voor een vrouw.. wat maakt jullie zeker uit interesse van dat het 2 mannen zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier nog even een voor de volledigheid mocht ik per ongeluk de foto's door elkaar hebben gehaald :) !
 
Ik vind het grappig dat iedereen hier twee mannen in ziet, ik zie dat namelijk nog niet, ik denk eigenlijk dat het twee magere vrouwen zijn die ook wat groei acherstand hebben, gelet op de maat van het oog. Maar ik ga er wel in mee dat ik niet geloof dat dit twee geslachten zijn.
 

Terug
Bovenaan