antennebaarsjes


ivo ja die bedoel ik, vind ze hartstikke leuke, groepje van 7 las ik, nou dan ben ik tevreden. van die blauwe stipjes is toch grappig.
 
meenste van die bladeren gaan er weer uit hoor, ik moet even kijken welke waarden die visjes moeten hebben.

waarden 6,5/7,5.
GH wat dat is weet ik nog niet, maar 3.6.
en ze zwemmen over boven midden bodem
 
Dat mogen er best 10 a 12 zijn. Ze zijn wel wat gevoelig voor de waterkwaliteit, dus niet te veel met middeltjes in de weer gaan ;)
 
Mascha&Ivo zei:
Dat mogen er best 10 a 12 zijn. Ze zijn wel wat gevoelig voor de waterkwaliteit, dus niet te veel met middeltjes in de weer gaan ;)

welke middeltjes bedoel je?
ik ga geen planten dingen gebruiken hoor, of dat de waarden beter moeten worden. laat hem gewoon zo draaien, een biotoop is het al niet meer haha.
garnaaltjes doen het goed, in iedergeval. haal er morgen even een aantal dr bij, vind ze wel leuk

10 a 12, zoveel?
 
zijn geen fotos waarvan je achterover slaat,

oAn3eKshw26QEweSksXcywCMfY53GlaT.jpeg


oAn3eKshw26QEweSksXcywCMfY53GlaT.jpeg


oAn3eKshw26QEweSksXcywCMfY53GlaT.jpeg


oAn3eKshw26QEweSksXcywCMfY53GlaT.jpeg


zo vind ik hem wel mooi. denk ik
 
nou ben er uit, het is 10 vuurtetras. 1 ancistrus albino. en twee japonica garnaaltje, binnen kort haal ik wat meer japonias
het water was 6.5
gh 3.5
temp 27 gr
ik heb de pomp zachter gezet voorminder stroming.
ik weet dat de ancistrus voor een 80 cm bakje is, maar hij is nog zo klein, heb al even gekeken naar een 80 cm.
zal een fotoboek aanmaken, of is het daar te lullig voor?
 
Ik zou een fotoalbum aanmaken, je hebt een leuk ingerichte bak. En geen enkele bak is te lullig voor een fotoalbum.
 

Terug
Bovenaan