anatome helena,slaketende slak.


in de winkel al snel 3 euro per stuk, particulier 50 tot 75 cent. Maar soms alsnog moeilijk te verkopen is mijn ervaring....
 
bij ons in de lokale dieren winkel worden ze verkocht voor 1,25 per stuk, dus als je ze voor 25/50 cent verkoopt per stuk denk ik dat je ze wel snel kwijt kan raken.
 
Hangt er denk ik ook vanaf waar je woont, als je een beetje afgelegen woont zul je ze waarschijnlijk moeilijker kwijt raken. Mensen willen denk ik niet een uur rijden voor een paar slakjes.
 
opsturen,begin ik liever niet aan.je moet ook tictac doosjes hebben.
en die heb ik niet.bedankt voor het meedenken allemaal.
 
Speciaal daarvoor van die grote tictac doosjes gekocht! (ben ook wel groot fan van die dingen dus ik vond het niet erg haha)

Anyway, hoe verpak je ze dan vervolgens?? Natte prop watten erin, of? Want waterdicht is tie niet >.<
 
Aan weerszijden een plukje natte watten
Onderin een plukje watten, slakken en dan weer een plukje natte watten.
Doosje dicht tapen en in een bubbeltjes envelop.
 
Sh*t, verstuur er net 9 voor � 3,50 hahaha. In een zakje tussen filterwatten.
 
ferry1978 zei:
Aan weerszijden een plukje natte watten
Onderin een plukje watten, slakken en dan weer een plukje natte watten.
Doosje dicht tapen en in een bubbeltjes envelop.

En in boterhamzakje,en dichtplakken,zekerheid.
 
een tiktak doosje of iets wat steviger is, is de kans dat de slak niet geplet wordt groter. aangezien ze bij de post geen rekening mee houden dat het geen gewicht kan dragen, en vaak er stapels post boven op gelegd wordt.
 
Lees het Topic nou vanaf het begin,wat staat daar? Tic-tac doosje,met watten.
 
ja dat bedoelde ik ook, dat dat juist goed is omdat watten ingepakt in zachte verpakking geplet gaat worden, en als er een hele nacht/dag een stapel post op ligt dan zakt dat wel in. heb het alleen zo terug te lezen nogal verkeerd neergezet. (komt er van als je meerdere dingen tegelijk doet)
 
Ik heb eens torenslakjes ontvangen via de post.
Zaten in een stukje pvc buis. Onderkant en bovenkant
zaten natte watten en tussen de slakjes ook nog. En gewoon
tape aan de boven en onderkant. Is prima gegaan! Had er 10
en nu geen idee. Iig veel meer!
 
Vleesbakje.2 1/2 cm.
keukenrol vouwen,iets nat maken.
100 slakjes erin, natte keukenrol erop.
Alu folie erom,voor de kou,in plas boterhamzakje.
dichtplakken, bubbeltjes envelop,en weg.
 
Oeh dat is ook wel een goed idee! Ook de bakjes van bijvoorbeeld de kaas, zijn hier erg goed voor te gebruiken D:
 

Terug
Bovenaan