Algenetertjes


Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Bubbelzzz: dat het slechts een theorie is vind ik niet helemaal waar. Volgens mij is er voldoende bewijs aangeleverd dmv onderzoek om te constateren dat deze theorie klopt. Dat hele verhaal van die (anti)groeihormonen is volgens mij gewoon aantoonbaar, hierdoor is ook consensus ontstaan over het feit dat een goudvis in 20 liter niet gezond oud wordt. Een waarheid if you will..

Maar laten we van het goede uitgaan in de mens en geloven dat Willow haar best zal doen zo goed mogelijk voor haar vissen te zorgen met de kennis die ze nu heeft...

Fijne avond allemaal!
 
Dit staat in de van Dale ( en in iets andere verwoordingen in andere woordenboeken) als betekenis van het woord feit:

gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat
 
bubbelzzz zei:
Ook wil ik je er op wijzen dat het slechts een theorie is. Een theorie is een gedachtegang die niet waar hoeft te zijn.

Willow noemt het een theorie, ik zeg alleen dat die 'theorie' een feit (waarheid) en de praktijk is.
 
Gelieve de discussie te stoppen.

B V D :)
 
Bespreek het anders in priv� met elkaar. Hou er niet zo van als mensen eeuwig lang door blijven ratelen.

Ik heb gisteravond al aangegeven te gaan handelen voor de gezondheid van mijn dieren.

Fijn weekend allemaal! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan