Akva 200*60*60 van TonHageraats


Ik wil ook weer maanvissen!! Prachtig Ton!
 
Vissen zijn zeker mooi, en de planten staan er ook braaf bij, bijna geen slecht blaadje en/of alg te bekennen:thumbs:
Dank je, dan is mijn streven, dus goed gelukt, daarbij moet ik zeggen dat de planten geen ruzie met elkaar of naar de vissen toe maken :D
 

Ik denk dat is dit ga doen, als de goeramies en de siamesen zijn gaan hemelen.

Alleen zit ik nog met de bak van 120 cm. Ik zelf zou zeggen dit kan wel. Maar vaak wordt 150 aangegeven.
Ik heb wel veel waterhoogte netto 55 cm, en de diepte is ook 50 cm.
 
Ik denk dat is dit ga doen, als de goeramies en de siamesen zijn gaan hemelen.

Alleen zit ik nog met de bak van 120 cm. Ik zelf zou zeggen dit kan wel. Maar vaak wordt 150 aangegeven.
Ik heb wel veel waterhoogte netto 55 cm, en de diepte is ook 50 cm.
De maten zijn voor een goede kwaliteit maanvissen krap aan, maar in een nieuw huis past ook prima een nieuw aquarium zou ik zeggen :D
 
Even een probeersel in een betere instelling, ook gelijk de software geüpdatet van mijn toestel, maar de maantjes willen niet echt poseren helaas.

DSC01832.JPG


DSC01833.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wauw wat een super mooi aquarium Ton! Gaaf om te zien.
 
En een grote vreetpartij bij een van de stelletjes, de anderen doen mee.

DSC01841.JPG
 
Hoe warmer het wordt des te drukker ze misschien wel worden:D:D. Ik zou ze mentaal alvast voorbereiden op wat ze te wachten staat Ton;)
 
Zo, hé hé, van begin tot einde doorgenomen.
Prachtig om te zien hoe een aquarium "groeit".
Fantastische vissen zijn het!!!!!
Mooi beplant en zeker een lust voor het oog!!!!

Groeten Henk-Jan
 
Dank je Henk-Jan voor je moeite, ik hoop dat je er een even plezier aan hebt gehad als ik zelf heb.
Prachtig om te zien hoe een aquarium "groeit".
Wat ook de waarde is van een fotoalbum ;)
 
Uiteraard,
Soms zijn er voor mijzelf ook nog wel leuke dingen en ideeën uit te halen.
(Beter goed gejat dan slecht bedacht)
 
Even een ander soort filmpje, morgen pas onderhoud dus op de bladeren ligt wat vuil en de laatste weken niet veel gesnoeid, de vissen zijn bijna klaar met eten en het licht gaat zo uit, dus niet zo spik en span als de eerdere filmpjes :sorry:maar wel zo realistisch ;)

 
Ik zag niks raars, alhoewel, zag ik nou een groepje kleine friemels op het hout zitten :)
Die "friemeltjes" zijn wat slakjes, gekomen tijdens de warme dagen van laatst, maar als je even via Youtube kijkt wordt het beeld scherper en zie je het duidelijk, of ander even langs die andere Hans gaan :)
 
Maar wat ik op 1.20 zie zijn dus slakjes?
 
Maar wat ik op 1.20 zie zijn dus slakjes?
Nee, op 1:20 zijn larfjes van de maantjes :D, op 0:15 op het onderste blad zie je duidelijk wat slakjes, even verderop zie je diverse bladeren met "vuil" erop, wat overigens weg is als je met een vinger eroverheen gaat.
 
Die friemels zijn morgen of overmorgen los zwemmende maanvisjes, maar deze worden in deze bak nooit groot, teveel kapers op de kust die ze graag lusten en lastig voer te vinden voor ze.
 

Terug
Bovenaan