Agressieve vis

  • Onderwerp starter Piscis18
  • Startdatum

P

Piscis18

Guest
Hallo allemaal, ;)

Ik heb in mijn aquarium 12 neon tetra's, 1 guppy en twee black molly's (ik had er drie maar 1 is een paar weken geleden overleden).
De grootste van de twee black molly's is agressief en valt de andere vissen aan. Ik heb hem twee weken in een netje gedaan voor agressieve vissen en hij leek rustiger, maar toen ik hem terug bij de andere zette werd hij al weer agressief.
Ik ben er nu aan het denken om hem in te vriezen want hij vermoord al mijn andere vissen, maar ik krijg hem niet te pakken.

Doe ik iets verkeerd? :S want ik heb nog niet zo veel ervaring.
Heeft er misschien iemand een tip voor mij? (Of twee want ik zou ook graag weten hoe ik een vis snel en makkelijk kan vangen.)
 
Invriezen zou ik niet doen maar hem anders wegbrengen naar de aquariumwinkel. Hoe groot is je bakje?
Zijn het misschien 2 mannen die je hebt? Ik vind het zelf een beetje raar idee om hem in te vriezen als hem of haar niets mankeert.
 
Nooit invriezen, kun je nog beter de kop eraf hakken, weet je zeker dat ie meteen dood is.

Hoe groot is je aquarium?
 
Als molly's agressief worden worden ze verkeerd gehouden. En om ze dan maar gewoon om deze reden te doden slaat natuurlijk nergens op. Zoek de oorzaak bij jezelf. Dus inderdaad de vraag : hoe groot is je aquarium ?
 
Sanneke80 zei:
Nooit invriezen, kun je nog beter de kop eraf hakken, weet je zeker dat ie meteen dood is.

Asjeblief zeg, een gezond dier zomaar dood maken, dat kan je toch niet menen
 
Er zijn twee dingen die kunnen:

- Het kunnen 2 mannen zijn die steeds agressief doen tegen mekaar.

- Of wel worden ze verkeerd gehouden, wat zijn de maten van je bak?
 
Sanneke80 zei:
Nooit invriezen, kun je nog beter de kop eraf hakken, weet je zeker dat ie meteen dood is.

Hoe groot is je aquarium?

Meen je dit nu echt?

Dit is echt niet normaal wat je nu zegt, dit had ik echt niet van je verwacht.
 
en waarom is dat niet normaal C�dric?