Aangevreten betta


Je kunt ze ook op dit forum op aangeboden zetten met de plaats erbij. Misschien zijn er wel mensen in de buurt die er eentje willen opvangen.
 
“Laten we vissen houden!” Zeiden ze. “Want dat is leuk!” Zeiden ze 😂 succes met herplaatsen vrouw en hopelijk kan je er dan ook weer van genieten! Ga je er twee houden? 1 per bakkie ofzo?
 
Ja heb nu toch 2 aquariums staan @LennoX Ik heb nu 2 vijver drijfbakkjes er in zodat iedereen vers water heeft. Ik heb er c-blad in en nieuwe planten. Om ze beide mooi in te richten...

Ik heb ook de WATERMOLEN IN DOETINCHEM ff gebeld die me de boel heeft aangesmeerd. Maar zoals verwacht werd er gezegd het gaat 99 % goed en jij hebt gewoon pech.. ik moest over een paar weken maar weer alles samen zetten als de vinnen weer aangegroeid zijn. Als het dan weer mis zou gaan moest Ik maar weer bellen.

Dus dat
 
Wauw! Haha! Wat een gekkies. Nou, dan weet je ook wat je aan hun advies hebt. Want das natuurlijk enorme bullsh*t. Hoe gaat het met de vinnetjes?
 
Naar mijn idee goed , het word iig niet erger maar als leek, weet ik het niet zeker of dat goed is wat ik goed vind.

Er is er 1 bij de ander in gekomen en ze kijken niet naar elkaar om🤨
 
De vrouwen zeker? In bepaalde omstandigheden kunnen vrouwen bettas prima samenleven. Dus als je geluk hebt met karakters en bak…. Zou het kunnen lukken. De man vecht sowieso 😂 maar het is mij nog nooit succesvol gelukt om meerdere bettas (man of vrouw) bij elkaar te houden. Het kan weken goed gaan waarna ze ineens in de killmodus gaan en elkaar uitmoorden. Ze zijn wel echt prachtig, bettas ❤️
 
20230510_200745.jpg
20230515_195752.jpg
Screenshot_20230515_194601_Gallery.jpg
20230510_200739.jpg
 
Ze zijn prachtig!

Maar de aquariumwinkel jokt wel of ze zijn volledig onwetend. Anyway, dan weet je meteen waar je niet moet zijn.
 
Haha, aantrekkelijk aanbod maar ik heb er geen ruimte voor want bij de Sluiers of manen in lijkt me geen strak plan;)
 

Terug
Bovenaan