A-complex. Wondermiddel?


ik ken de werking niet,maar verwacht ook geen wonderen van dit goedje.Er zijn al zoveel middelen die van alles beloven maar waar we indirect niet veel mee opschieten.
 
Haha, lijkt mij ook.
 
Lijkt wel een reclame van tel sel. Ze hebben nog net geen filmpje met acteurs over how marvelous dit product is.
 
Klinkt te mooi om waar te zijn.
 
Dacht ik ook. :D
 
Ben toch wel benieuwd hoeveel er van alles inzit. Dan vooral de no3 en de po4.

Ers taat een prachtig verhaal bij van wat het allemaal wel niet bevat maar ik zie niets over hoeveelheden of verhoudingen. Zelfs 90 sporenelementen en dat is een veelvoud van de voeding die de meeste mensen zelf gebruiken zoals de csm+b.

Ik ga bijna denken dat de planten al gaan groeien als je het flesje voor het aquarium laat zien:D:D;)
 
Overigens las ik even bij de kruiden wat ze vermelden en dit vindt ik een hele sterke opmerking dan weer:

Hoe het precies werkt? Doet er niet perse toe, als het maar werkt, wij vinden van wel.
 
Hoe het precies werkt? Doet er niet perse toe, als het maar werkt, wij vinden van wel.

:thumbs:
LoL
Dat is een fantastische ingesteldheid als producent...

maar ik zie niets over hoeveelheden of verhoudingen.

Ik denk dat ze het zelf niet zo goed weten wat er nu allemaal in hun flesjes zit... Dus best snel een flesje kopen voor ze zelf de juiste samenstelling vergeten!
Het is nu of nooit!

Ze schrijven ook:

"IJzer met een speciale behandeling of eigenlijk een extra molecuul die ervoor zorgt dat het ijzer zelfs bij een extreem hoge pH 9,5 nog stabiel is en niet weer terug valt in een gebonden ijzer met zuurstof “ROEST”."

Wel goed dat ze het ijzer stabiel gemaakt hebben voor al die mensen met een ph van 9,5 in hun aquarium... :rolleyes:

of:

"We hebben gekozen voor een makkelijk opneembare vorm (van koolstof). Diamant is bijvoorbeeld ook een koolstofbron, maar niet opneembaar voor de biologische processen binnen onze biologie."

:deal::thumbs:

Ik snap het wel maar vind het toch ook een beetje jammer dat ze er geen diamant in verwerkt hebben...
Dat is een gemiste kans vind ik.
Wat diamant-koolstof zou wel voor kristalhelder water zorgen denk ik. :D
 
Je gaat me toch niet vertellen dat het deels verkooppraatjes zijn Willem:S:D:D:D
 
Het zoveelste plantenvoeding wondermiddeltje in de reeks. Maar ja, aquariumbemesting is een zeer goed verdienmodel .
Als je het kan verkopen voor 30 euro per liter met een Telsel marketing erbij zijn er altijd wel mensen die erin trappen.

Maar we weten inmiddels hoeveel een liter stockoplossing kost, met zelf gekochte poeders...
 
Ik heb denk ik meer mensen dit zien verkopen dan de producent aan reclame heeft gemaakt..
 
Maar we weten inmiddels hoeveel een liter stockoplossing kost, met zelf gekochte poeders...


Ja maar dan mis je wel die kruiden waarvan ze niet weten of zeggen hoe het werkt, maar het werkt:D:D
 
Dan vooral de no3 en de po4.
Er was laatst iemand hier die dit goedje gebruikte, hield zich aan de aanbevolen dosering maar fosfaat was zo laag dat het niet te meten was.
 
Niet? De prijs is er anders wel naar?

Akkoord, het is nu al vrij prijzig.
Aan de andere kant: misschien kan het wel aangelengd worden met een liter Crop Fuel®? :!
Dat zou het alvast een pak voordeliger maken...


Maar ik vind het toch wel zonde dat hun hippe website vol (dt-)fouten staat.
Dus wie weet: als we allemaal een flesje kopen kunnen ze misschien iemand inhuren om de site te corrigeren? En die persoon kan dan misschien ineens ook de samenstelling achterhalen en noteren in de vorm van een ingrediëntenlijst...
For future generations...
 
It's amazing Mike! :)

De omschrijving hiervoor vind ik persoonlijk ietwat wollig klinken.
 
Ik heb dit goedje nu 5 weken in gebruik op advies van de LFS, helaas met gevolg dat ik last van algen heb en de po4 en no3 totaal niet meetbaar zijn. Voor mijn planten is dit zeker niet voldoende!

Inmiddels vandaag begonnen met de eerste dosis macro volgens de EI methode... Hopen dat dit voor mijn bak beter werkt.
 
Misschien heb ik er ook overheen gelezen maar ik las ook alleen maar over sporenelementen in dit sapje en niets over de macro's? Zitten die er eigenlijk wel in?
 
Dat kan ik ook niet terug vinden op hun site dus ik ben bang dat dit ontbreekt in deze voeding.
 

Terug
Bovenaan