60 liter bakje met multi's van jdjfish


Even iets over de link in je profiel, daar moet je die
[ img ] http tussenuit halen want nu werktie niet
 
Kardinaal garnalen geen tetras hahah zoek maar eens op
 
Nicolien waren die garnaaltjes een beetje te houden? Je leest zoveel verschillende verhalen
 
Nicolien waren die garnaaltjes een beetje te houden? Je leest zoveel verschillende verhalen
Ik vond ze moeilijk en kreeg ze niet aan de kweek, ze houden van een kale bak met flink veel lavastenen en een temperatuur van 27 graden
 
Kale back check temperatuur 27 graden staat ie op nou de diertjes nog ergens vinden haha
 
Best wel jammer want ik vond het altijd erg leuke visjes.
 
20200225_151509.jpg

Bak omgetoverd tot hillstream super blij mee
 
Beste mensen wat denken jullie... heb de afgelope tijd de scape geprobeerd nog mooier neer te zetten....

Hij draait nu al weken zonder bewoners...
Ik zelf zit te denken aan dwergkreeftjes..

IMG_20200917_201231_222.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk om te zien dat andere mensen soms ook wat wispelturig zijn met een scape. Zit ik weer met m’n armen in de bak de boel om te gooien en ik hóór mijn man met Zijn ogen rollen :petjeaf: :ROFLMAO: Wat mooie oranje cpo-tjes zullen prachtig staan! En wat plantjes? Groetjes
 
Heerlijk om te zien dat andere mensen soms ook wat wispelturig zijn met een scape. Zit ik weer met m’n armen in de bak de boel om te gooien en ik hóór mijn man met Zijn ogen rollen :petjeaf: :ROFLMAO: Wat mooie oranje cpo-tjes zullen prachtig staan! En wat plantjes? Groetjes


Daar zat ik dus ook aan te denken!!
 
Ja leuk! Ik wil ze zelf ook heel graag maar kan de bak waar ik ze in wil in de zomer niet koel genoeg houden (zolderkamer). Maar ooit... ooit! :rolleyess:
Welke plantjes zou je willen?
 
Ja leuk! Ik wil ze zelf ook heel graag maar kan de bak waar ik ze in wil in de zomer niet koel genoeg houden (zolderkamer). Maar ooit... ooit! :rolleyess:
Welke plantjes zou je willen?
Geen haha doet afbreuk aan mijn rivierbedding scape vind ik...
 
Dwergkreeftjes houden ook wel van klimmen dus wat planten zullen ze wel waarderen denk ik of wat hout om in te kunnen klauteren.
 
20200924_194123.jpg

Kogel door de kerk...

10x rasbora kobutai gehaald en bakje wat natuurlijker voor ze ingericht!
 

Terug
Bovenaan