250x60x70 van Nanoe


Ik vraag mij echt af. typen jullie dit serieus naast elkaar op de bank? of ligt er 1 op bed en 1 beneden?
In dit geval de eerste op de bank en de tweede in de keuken en zij op de bank :p (is een ruimte)
 
Fijn die bank.
Ik kan er makkelijk languit tussen
 
Volgens mij wordt het tijd om weer ontopic te gaan. Dit wordt te privé :LOL:
 
on topic, ik ben verliefd op je Snowy en wil zo graag eens langs komen.....
 
Raoel kroelt ook af en toe ;)

Iedereen heeft behoefte aan aandacht he ;)
We offeren ons wel op, zo zijn we wel.

Ben wel benieuwd, ons nieuwe bioloog zou onderhand moeten komen, echter nog niks gehoord. Nog een weekje wachten, anders gaan we eens even mailen.
 
Iedereen heeft behoefte aan aandacht he ;)
We offeren ons wel op, zo zijn we wel.

Ben wel benieuwd, ons nieuwe bioloog zou onderhand moeten komen, echter nog niks gehoord. Nog een weekje wachten, anders gaan we eens even mailen.
Nu met een knap wervelbed filter?
 
Nieuw bioloog en dit keer zonder K1.
Een keer raden wie weet het zware werk doet.
(Judith en Raoul)
IMG_20201106_131218.jpg

Ja hoor precies 1 stukje siporax is zijn bijdrage (Rebtor)
IMG_20201106_131252.jpg
 
waarom nieuw bioloog en waarom zonder K1 ?
 
Nou deze dame moet in control zijn.
 
Sorry beste lui maar bij het lezen van K1 denk ik onwillekeurig aan die grappige film met James Belushi en een herdershond. :D
 

Bijlagen

  • MV5BN2JmZTVhNDctMmJiMi00ZjBiLThhYWYtNmFhNWM2ZDNjZDc0XkEyXkFqcGdeQXVyNDk3NzU2MTQ@._V1_UY1200_CR...jpg
    MV5BN2JmZTVhNDctMmJiMi00ZjBiLThhYWYtNmFhNWM2ZDNjZDc0XkEyXkFqcGdeQXVyNDk3NzU2MTQ@._V1_UY1200_CR...jpg
    93.7 KB · Weergaven: 98
Een diepe zoektocht naar filtermaterialen, goed is goed toch, wat wordt de verbetering met het gebruik van die filterpijpje's, het lijkt mij geen siporax dus wat wil je met dit materiaal.
 

Terug
Bovenaan