2 antenne baarsjes vrouwtjes.


fizz

Well-known member
Lid geworden
24 maart 2023
Berichten
61
Leeftijd
53
Ik heb 2 antenne baarsjes vrouwtjes ze zijn echt niet leuk bij elkaar.
Dit zijn de laatste 2 die ik nog over heb.
Ik heb nu een groot aquarium gekocht van 1.20 breed, zou het beter gaan als ze meer ruimte hebben, of blijft het knokken en heeft de grote van de bak er niks mee te maken?
 
Heb je voldoende schuilplekken zichtlijnbrekers? In een bak van 120 cm zouden 3 a 4 koppels moeten kunnen mits de bak goed is ingericht en er juiste medebewoners zijn.
2 vissen die niets met elkaar hebben geven meer problemen dan meerdere dieren bij elkaar.
 
Heb je voldoende schuilplekken zichtlijnbrekers? In een bak van 120 cm zouden 3 a 4 koppels moeten kunnen mits de bak goed is ingericht en er juiste medebewoners zijn.
2 vissen die niets met elkaar hebben geven meer problemen dan meerdere dieren bij elkaar.
Volgens mij gaan ze naar de 120 cm maar zitten/zaten ze kleiner.
 
Ze zitten inmiddels op de gok gedaan in het 1.20 aquarium, het gaat nu een stuk beter, we wachten het af...
 
Normaal zouden vrouwen geen issue met elkaar moeten hebben. Ik heb al meermalen meegemaakt dat mijn vrouwen toch mannen bleken te zijn. En die knokken de boel bij elkaar. In dat geval is het echt van belang dat er voldoende hindernissen zoals planten of takken tussen de vissen zit.
 
Naast de roze buik, vorm van lijf en vinnen.. kun je in de optelsom van voorgaande eigenschappen ook nog meenemen dat je heel weinig mannen met blauwe plekjes in hun zwarte vlek ziet. En dan niet op de rand van de vlek, maar binnen de lijntjes zeg maar.
 

Terug
Bovenaan