180l aquarium met bestand en filters


P

punky

Guest
Zit er hard over te denken om ons aquarium weg te doen, was iets wat mijn toemalige man graag wilde, maar de verzorging was voor mij en nu hij weg is ben ik er mee blijven zitten.
Het is een bak van 1 m 180 l en een meubel erbij.
Vissenbestand en planten mogen ook mee evenals een buitenfilter christalprofi greenline 901.
Heb ook nog het bluwave binnenfilter en nog een klein intern filter (ooit gebruikt voor waterbloei).
Verder nog voer en plantenbemesting. De bak is nu ruim 2 jr buitenfilter wat jonger
Wat zou ik voor dit alles nog kunnen vragen?
Alvast bedankt voor de info
 
jawel maar weet niet meer hoe je die hier erop krijgt.
Het gaat om een dubai 100 wit
 
2012-03-05_17.55.16.jpg
 
Zit wel veel verschillend vis in en zoals alex al aangeeft is de bak te klein voor maanvissen.
Het is misschien verstandiger de vissen eerst te verkopen en dan de bak omdat de meesten mensen er geen vis bij willen.
Denk dat je tussen de 100 en 150 euro kan vragen.
 
Ja ik weet het
Maar ja toen wij in het begin het aquarium kochten werd ons verzekerd dat de maanvissen er makkelijk
in konden dus vandaar.
Pas later begreep ik dat we dan toch de grotere bak hadden moeten nemen.Maar goed ze zitten er nu al van het begin af aan in.
Bedankt voor de prijsopgave zover
 
Ik denk dat je heel blij moet zijn als iemand dit voor 100 euro over wil nemen. Mensen houden er vaak niet van dat ze complete visbestanden meekrijgen OF de bak komt in handen van mensen die er totaal geen verstand van hebben.
 
Zou graaag willen dat het op een goede plek terecht komt dan krijg ik er maar minder voor.
Daar gaat het me eigenlijk ook niet om, maar zo heb je een idee wat je kan vragen.
Wordt voor mij allemaal teveel ( 4vogels, hondje en aquarium en dan nog je kinderen het hiis en mijn reuma) Hoop dat het aquarium zo een beter plekje krijgt met meer aandacht dan dat het nu krijgt
 
Zou het op marktplaats zetten en de mensen laten bieden. Richtprijs �150 .
En dan eens kijken waar je uitkomt.
Succes.
 
Ik heb voor mijn dubai 100 met externe filter en de orginele filer. Geheel visbestand met aardig dure vissen erin. Heel veel extra's zoals een uv filter. Heb ik uiteindelijk 120 euro gekregen na het aquarium maanden op marktplaats te hebben gehad staan.
 

Terug
Bovenaan