150x50x70 van Jan_Was


Roodkopzalm, mooie visjes maar ik wil ze vanwege hun gedrag nooit meer hebben.
 
Ze scholen tenminste, kan je van kardinalen niet zeggen die zitten overal.
Roodkoppen zijn mijn favorieten, ik heb er 50 en ze hangen zo goed samen dat je amper zou denken dat het er 20 zijn.

Volgen mij als gek heen en weer en komen uit mijn hand eten :)
 
Ze scholen tenminste, kan je van kardinalen niet zeggen die zitten overal.
Roodkoppen zijn mijn favorieten, ik heb er 50 en ze hangen zo goed samen dat je amper zou denken dat het er 20 zijn.

Volgen mij als gek heen en weer en komen uit mijn hand eten :)
Sluit ik mij helemaal bij aan.
 
Gisteren gesnoeid en zo staat de bak er nu bij.

IMG_20240225_093638.jpg
IMG_20240225_102054.jpg
IMG_20240225_095015.jpg
 
Je hebt idd een geweldig leuke bak Jan! Wat ik me afvraag is wat voor filter je gebruikt. De planten staan allemaal zo mooi, zo prachtig overeind. Met een spraybar over de achterwand/zijruit gaat dat wat moeilijker.
 
Je hebt idd een geweldig leuke bak Jan! Wat ik me afvraag is wat voor filter je gebruikt. De planten staan allemaal zo mooi, zo prachtig overeind. Met een spraybar over de achterwand/zijruit gaat dat wat moeilijker.
Hoi Friesian, gebruik 2 filters JBL e1902 en e1502 gebruik een spraybar linksachter met zuignap aan de stabilisatiestrip de gaatjes ietwat gericht naar het water oppervlak en rechts een breedstraler een cm. of 10 onder het water oppervlak.
Ik heb gekozen voor 2 filters voor een betere stroming kan het vooral merken aan vuilophoping op de bodem heb ik nagenoeg niet.
 

Terug
Bovenaan