1.60x0.50x0.60 met teakhouten kast, wat zouden jullie er voor geven?


W

Wiets82

Guest
Op marktplaats kwam ik deze bak tegen:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =mympBuyer

Vind hem erg mooi, zeker omdat ik de kwaliteit van de meeste plastic bakken maar niets vind. De kast zou wel een andere kleur krijgen, er vermoedelijk zal ik ook wel wat van de techniek vernieuwen, maar ben toch benieuwd wat jullie er voor zouden geven.
 
ik ben het met Webhond eens,


maar waar het voornamelijk om draait is 'vind je het mooi'
als dat zo is moet je kijken heb ik het ervoor over...

ik vind het persoonlijk niet heel mooi en denk 300 voor de bak is leuk en meubel weg ermee,
maar een ander dat hem in deze combinatie wel mooi vind die geeft er misschien wel 750 voor...

dus stel de vraag aan jezelf vind jij hem mooi genoeg dat je dat bedrag ervoor over hebt?!

groeten
Mario
 
bak is nieuw � 220 met lichtkap 460 kast zit rond 365 dus stel je zelf de vraag heb ik er dan de vraag prijs er voor over
daarnaast geef je zelf al aan dat je de kast en techniek wilt vervangen c.q. een andere kleur wilt geven
daarnaast is het gebruikt hoe zit het met krassen en beschadigingen aan bak en kast en het vissen bestand en inrichting wil je die zelf ook dan of niet

trek je conclusies zou ik zeggen
daarnaast mijn bak van 150x50x65 heeft al een glas dikte van 12 mm
dus 10 mm is helemaal niet zo bijzonder


groet

jaap
 
Ik vind het zelf een hele mooie bak en zou zo ook de vraagprijs betalen als ik naar zo'n bak aan het zoeken was.
Denk dat de verkoper mis zit met de glasdikte want zo op de foto te zien lijkt het me flink dikker dan 1cm.
 
webhond zei:
Hij is al flink naar beneden gegaan, voor 400 neem je die mee. Zijn vraagprijs is 500 nu.

Dan heb je toch een mooie bak.

Klopt,maar is nog steeds 350 euro boven m'n budget! ;)
 
Als je de boel zoals je zegt kan kopen voor 400 kan het natuurlijk nooit 500 teveel zijn ;)
 
Seabait zei:
Als je de boel zoals je zegt kan kopen voor 400 kan het natuurlijk nooit 500 teveel zijn ;)

Makkelijk hoor :)

vervoer regelen : kratje bier
Aanhanger huren 30 euro / dag
brandstof om naar de andere kant van de wereld te rijden : te duur :)

Voila 500 :)
 
Ja als die kosten meerekent is het een ander verhaal idd maar dan komt er nog wel veel meer bij.
 
Pracht bak en voor en als je het kan kopen voor 450, heb je een koopje.
Kijk maar een wat zoiets nieuw kost, maar ja als je niet meer dan 150 te besteden heb dan is het een hoop geld.
 
Als ik de ruimte momenteel had dan had ik hem meteen voor 450 opgehaald.
Wat een prachtbak!
 
Zeker wel 400-500 euro.Zit ook al een Eheim filter bij. Heb in het verleden wel goedkopere bakken gekocht, maar vaak bleek er dan toch iets aan te mankeren. Dan betaal ik liever meteen wat meer. Alleen het tillen he..
 
Het vraagteken was meer om aan te duiden van, waarom wordt er nog gereageerd op iets waarbij de topic starter zelf maar ��n keer gereageerd heeft en de advertentie op verwijderd staat.

Maar blijkbaar staat hij dus nog wel online ;)
 
Nee, hij staat niet nog online, dit is een nieuwe advertentie ;)

Qua prijs... ergens tussen de vraagprijs en het nu hoogste bod zou misschien niet onredelijk zijn.
Vraag is of Wiets het dat er voor over heeft. Dat laatste is namelijk het belangrijkste.

~ Ivo
 
Ja inderdaad, maar Wiets reageert niet meer op het forum, dit was haar laatste post, dat is ruim een maand geleden.
 

Terug
Bovenaan