Wimpelaal 120 cm


G

Guppenhouderr

Guest
Hallo allemaal,

Kan een wilmpelaal in een aquarium van 120 cm? Zoals de rio 240? Ik vind het echt hele leuke vissen.
 
Even googelen dan had je het antwoord gevonden ;))

 
Even googelen dan had je het antwoord gevonden ;))

Ik had het ook gegoogeled. Echter valt het mij op dat er nogal veel verschillen zijn tussen bronnen. Op redelijk wat sites wordt gesegd vanaf 120 cm. Vooral in engelse bronnen wordt er bijna altijd vanaf 120 cm aangeraden. Daarom hoopte ik hier te horen van mensen met ervaring of met meer kennis erover.
 
Channa bleheri iets voor je?
 
Vooral in engelse bronnen wordt er bijna altijd vanaf 120 cm aangeraden.

Engelstalige...en voornamelijk Amerikaanse websites houden wel hele krappe maten aan. Veel te veel vis op een veel te klein oppervlak. Ze hebben daar een wat bijzonder idee over het verantwoord houden van vissen. Als een vis dood gaat haal je tenslotte gewoon een nieuwe :rolleyes:
 
Ze halen de 30cm. Ze zijn natuurlijk wel erg dun... Merk kwa gedrag geen verschil nu ze bij mij in de 2meter bak zitten ipv de 1,20m.
Echter als je er voor kiest zou ik er meerdere halen. Het zijn geen groepsdieren maar ik merk dat ze bij mij altijd met zijn tweeën ergens op elkaar liggen. En ze zullen guppen en neon tetra's eten als ze groter worden.
 

Terug
Bovenaan