Welke L nummer


Yaantje_13

Well-known member
Lid geworden
27 december 2022
Berichten
253
Leeftijd
23
Hai hai , ik ging dus na 6 weken indraaien de eerste vis erin zetten , ik wou een l nummer en mijn oog viel op de L201 alleen nu ik hem beter bekijk is het de L148 en die wordt 30cm toch ? Ik hoop van niet want het aquarium is 120 bij 35 hij is nu 7 cm
 
Betere fotoā€™s lukt me niet
Morgen lukt het wel
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1.7 MB · Weergaven: 51
  • image.jpg
    image.jpg
    2.1 MB · Weergaven: 50
Die van jou is zwart met witte stippen wat overeenkomt met L201. Lijkt mij dus gewoon een L201. L148 is grijs met zwarte stippen.
 
Die van jou is zwart met witte stippen wat overeenkomt met L201. Lijkt mij dus gewoon een L201. L148 is grijs met zwarte stippen.
Dat is fijn šŸ˜Š, is het mogelijk om over het filterzand zwart zand te leggen want dat vindt ik toch wat mooier maar dan een vrij dun laagje ? Alleen ook in de voorgrond ?
 
Dat is fijn šŸ˜Š, is het mogelijk om over het filterzand zwart zand te leggen want dat vindt ik toch wat mooier maar dan een vrij dun laagje ? Alleen ook in de voorgrond ?
je zou een soort van afscheiding kunnen maken met steentjes maar uiteindelijk zal het inderdaad mengen. Helemaal met vissen die op de bodem leven.
 
Dat is waar , ik heb gister dus de l201 gehaald maar hij heeft nog niks gegeten
Ik heb proteĆÆne tabletten alg tabletten Tubifex komkommer en courgette maar hij gaat er niet op af , meschien moet hij nog even bij komen van de nieuwe omgeving enz en als ik een diamant Gourami haal moet ik den eerst de man of een koppel of een apart mannentje en vrouwtje ?
Ben ook bezig om de ph te verlagen zit nu op 7,5 en wil naar 7 de kh zit trouwens op 5.
 
Welke temperatuur is je bak? De 201 zit graag warm 26+. Bovendien zijn de meeste L nummers vooral snachts actief dus mogelijk eet hij wel maar zie je t niet :).
 
De eerste dag (zelfs dagen) in een nieuwe omgeving moeten vissen meestal wennen en hebben ze nog niet zoveel interesse in voer. Eten is een gevaarlijke bezigheid voor vrijwel alle dieren die ook prooidieren zijn, en daar moeten ze zich dus veilig genoeg voor voelen.
 

Terug
Bovenaan