Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Met de warmte lekker makkelijk friet en morgen laten we de shoarmaboer langskomen.
 
Gewoon Weetabix met koude melk en een schep suiker. Eigenlijk is dit voor ontbijt, maar ik eet het graag ook `s avonds. Ik laat het 10 - 15 minuten staan. Dan wordt het meer als pap.
 
Toch vandaag gekozen voor bami met ajam pangang en tomatensoep met een portie kipsate.
 
Goed idee, hier wordt het vandaag ook een bakkie lekkers van de sjinees😋
 
Misschien komen we elkaar nog tegen daar:ROFLMAO:
Ik heb het moeten doen met een bakje witte rijst bij mijn gerecht. Ze hadden namelijk net iemand gehad die de hele voorraad bami en satésaus had opgekocht en mee terug had genomen op een fietsje naar Grunn.:ROFLMAO:De sjinees was overigens errug lekker, was een goed idee:thumbs:
 
Tja voor vandaag staat het restant van de Chinees op het menu natuurlijk.
 
Vandaag een lekker bakje niet-zelfgemaakte zelfgemaakte nasi met een eierpannenkoekje😋
 
Sla met tomaat en ei daarbij airfryer aardappelen Naturel
Vla toe
En zo als altijd smakelijk eten Allemaal
 
Restje van de bami en pizzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
 
Witte bonenen in tomatensaus met spek 17163955325401968243091.jpg komkommer met augurk en mayo17163955938471110422579.jpg
 
Hier was het een verspakket groentesoep met wat brood
 
Spinazie met aardappels en gehakt voor vandaag.
 
In feite niks meer als half/halfgehakt in een meegestofen paprikahelft met sausjes en voor de groen en c vitamine een blad chinese kool in stukjes bij.1716551204288136074401.jpg 1716551249182836852915.jpg
 
Nou de de nodige vitamine c van gister uit de spinazie verlangt mn lichaam naar zetmeel en dat biedt ik in de vorm van friet.
 
Daar zit het ook in.❤
Toet ik zometeen mais met mozarela of nog een stuk supermarktlasagna uit de koekenpan.
Tis nog vroeg.
 
Daar zit het ook in.❤
Toet ik zometeen mais met mozarela of nog een stuk supermarktlasagna uit de koekenpan.
Tis nog vroeg.
Ja herkenbaar en ik eet ook vaak rond 3 uur al iets hoor. Ik ben niet zo van vaste tijden.
 
Hier staat er vandaag een vegetarische roerbakschotel op het menu:chef:
Eet smakelijk alvast (of met terugwerkende kracht):DD
 
Hier wordt het noedels met thaise wokgroenten en gehaktballetjes
 
Restant zuurkool stamppot met gehaktbal
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Vandaag gekruide krieltjes, sperziebonen en vegameuk:chef:
 
Dit heb je al eerder zo benoemd en ik adviseer je dan om een echt stukje vlees te nemen want het is ook meuk:pp
Je hebt meuk en je hebt lekkere meuk:DD
Ik ben geen vegetariër, maar ik doe mn best om niet iedere dag vlees te eten.
Overigens is de meeste vegameuk prima te nassen:chef:
 
17167265657461393865704.jpg soms dan rul ik het gehakt niet maar stoof het zo uit het pakje dan krijg je spagettivlees met groentes en sausen.
Dat gehakt is wel ruim tussen de uien knoflook gember masala en zout en peper geweest.
 

Terug
Bovenaan