Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Spaghetti bolognese.
 
Van eten word ik
169686974692568720438.jpg
vredig.
Al gaat zusje weer iets doms en overbodigs opmerken, verraad ik het sausje pas lateršŸ¤—
 
Gister heb ik tomatensoep met brood gegeten en vandaag maar een bord friet met sate.
 
Pittige tomaten creme soep.

Frietjes met een kaasschnitzel. Komkommersalade erbij.

Griekse yoghurt (de echte, dus geen griekse stijl) met honing.
 
Ik heb voor de eerste keer dit jaar erwtensoep op staan. Zit in de slow cooker maar wel de eerste uren op standje HIGH.
 
Ik heb voor de eerste keer dit jaar erwtensoep op staan. Zit in de slow cooker maar wel de eerste uren op standje HIGH.
Gister gehad, tussen de bloemen.. zojuist een sauzijcenbroodje uit de oven. En vanavond een broodje bal icm een bruine fruitschaal
 
Aangezien ik trek had heb ik de kipshoarma alweer op dus om een uur of 6 nemen we wel een broodje bal met een kroketje en een ijsje na.
 
Friet met satesaus. En rode kool met aardappelpuree voor de liefhebbers.
 
Hier zo een tapasplank op tafel zetten met olijven van de versafdeling van de nieuwe Turkse super.
Mega tip trouwens: ā‚¬2,- bij de AH, ā‚¬0,48 bij de Turkse supert!
Smakelijk allen
 
Wat ik heb gegeten? O ja de rest van de zak friet van gister natuurlijk. En daarbij een lekker pasteitje met kippenragout.
 
Nou hier weer een dagje gezond eten met Roti wat nu in de slowcooker zit. Dan hebben we gelijk ook voor morgen nog eten.
 
Macaroni-schotel met restjes van de afgelopen dagen
 
Noedels met broccoli, champignons, pinda's en knoflook(vegetarische)kip
 
Aardappels, bloemkool met een sausje en een gehaktbal.
 
Cajun aardappeltjes uit de airfryer met een kroketburger.
Komkommer salade erbij.
 

Terug
Bovenaan