Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Gisteren spek en appel pannekoeken
IMG_20230923_174208.jpg
IMG_20230923_174507.jpg

Vla toe
Nu restant Hongaarse koolschotel
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Pizzabeleg zonder bodem uit de koekenpan.
1695653836522606042855.jpg
16956539975691687785703.jpg
nog 2 sneetjes om het ermee uit te meppen.
 
Witlof ham kaas met gebakken aardappelen
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Ik wil eigenlijk ook wel vla, wat neem jij meestal?
Hopjesvla of dubbelvla en hoe lepel jij dat op, met lange vingers?😁
 
Slagroomvla vindt ik wel lekker en sinds kort hebben we hier in Grunn de lepel ontdekt en die gebruik ik dan. We hebben nog wel de houten uitvoering hiervan maar binnenkort hopen we lepels van metaal te mogen ontvangen:DD;)
O ja, yoghurt is ook lekker en dan volle yoghurt met een flinke laag suiker.
 
Beetje vreemde combinatie maar vandaag
Restant witlof ham/kaas
En 2 pannekoeken
Want weggooien is zonde en voedsel verspillen.
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Iets van een wrap met ratjetoe erin zag ik dus ja dan maak ik snel 2 plakken brood met een frikandel en kroket.
 
Over rood vlees gesproken.

Heerlijke heuvelland biefstuk met peperroomsaus (niet uit een pakje) en gebakken aardappeltjes (koekenpan) en groente garnituur.
Dame blanche toe.

Leuk tentje in Slenaken. En ouderwets goed eten.
 
Dat zit toch in rood vlees??
Bij mijn weten in alle vlees al zal dat in zulk bewerkt eten niet meer veel zijn.
Even niet in de stemming om te Googlen hier op. Is wat voor een andere keer.
 
B12 zit ook in coolbest original vruchtensap, kijk maar op de zijkant bij de ingredienten.
 
B12 zit ook in coolbest original vruchtensap, kijk maar op de zijkant bij de ingredienten.
Ja, dat is zo’n multifruit nectar.

Daar voegen ze allerhande vitamines aan toe. B12 komt van nature niet voor in groente en fruit.

Trouwens hoe meer vruchten er in het sap zitten (dus multi fruit) des te slechter de kwaliteit van het concentraat.
Zo kunnen ze slecht smakende concentraten nog verwerken.

Heeft zo zijn voordelen om op een sap lab gewerkt te hebben.
 
Nou dan gaan we hier maar Lasagna eten denk ik. Geen gezeur met dat B12 gedoe:DD
 
Of een beetje marmelade op toast want de meeste vitamientjes krijg je uit het schilletje vandaan.
Saplab was deze week op tv beproefdt overalles cellulose erin.keuringsdienst v waarde,,
B12 zit altijd in wat jij eet want anders werd het geen comfortfood genoemd, daar is weinig tekort komen meer mee aan.
 
Of een beetje marmelade op toast want de meeste vitamientjes krijg je uit het schilletje vandaan.
Saplab was deze week op tv beproefdt overalles cellulose erin.keuringsdienst v waarde,,
B12 zit altijd in wat jij eet want anders werd het geen comfortfood genoemd, daar is weinig tekort komen meer mee aan.
Ik bedoelde met saplab niet de smoothie keten.
Maar een sap laboratorium.
Labojuice.com
 
B12 zit altijd in wat jij eet want anders werd het geen comfortfood genoemd, daar is weinig tekort komen meer mee aan.
Hoe bedoel je dit precies. Ik niet snappe.
 
Volgens mij is het meer de bedoeling om hier te posten wat je gaat eten en niet om een hele discussie te voeren over het eten. Af en toe een off topic post is niet zo erg hier denk ik maar hele discussies moeten we voorkomen;)
 
Waar het om gaat16958202939791831544969.jpgis eten, mja als je het altijd maar over dat inferieure snackvoer kunt plaatsen soit ff iets over het herstelgeshaft vd sappenkunners weet wie over b12 jes reikte.
Eerst wilde ik ook nog wel meerdere keren per week meesnacken met jp maar daar is me gestel niet geschikt voor.wel kom kommers, die kun je ook paneren.
Ik laat het later zien wel lijkt het me bij de inname van mineralen en vitaminen bij mensen dieren en planten beter resultaten uit kunnen komen.
Moet de eerste nobelprijs winner nog tegenkomen die van patatjes leeft, of je interpreteerd het nog erger.😁😁😁
 
Laatst bewerkt:
Gehakt bal met gebakken aardappelen en komkommer
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Gisteren: éénpansgerecht met gele rijst, spinazie, kastanje champignons, chorizoworst en beetje knoflook.
Vandaag: kip tandoori.
 

Terug
Bovenaan