Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Pindakip, zilvervliesrijst, sajoerboontjes, met slagroomvla na.
 
Rijst met ketjap saus rode ui knoflook en sperziebonen. Echt super lekker een aanrader om eens te eten.
 

Bijlagen

  • IMG_20230120_174427075.jpg
    IMG_20230120_174427075.jpg
    214.2 KB · Weergaven: 40
Japanse wokgroente met runderreepjes vanavond. En een beetje zilvervliesrijst. Lekker snel klaar.
 
Kipshoarma met geroosterde broodjes en salade. Voor mij niet dat laatste hoor.
 
Wat kip shoarma en wat sla mix met komkommer en appel en wat mosterd met majo als sausje gemengd en gebakken aardappeltjes.
 
Een stoofschoteltje met spruitjes, paprika, ui, knoflook, kastanjechampignons, spekreepjes, een bakje kruidenroomkaas. In de slow cooker. In plaats van kookroom gebruik ik deze keer 'Oatly Haver Cuisine'. Maar er komt nogal wat vocht uit het vlees en groenten dus ik kijk tegen de tijd dat het klaar is hoeveel "room" ik nog toevoeg.
Om dit te kruiden heb ik enkel een blokje groentenbouillon gebruikt en een theelepeltje sambal.

Nu 4 1/2 uur op mijn handen zitten.
 
Een stoofschoteltje met spruitjes, paprika, ui, knoflook, kastanjechampignons, spekreepjes, een bakje kruidenroomkaas. In de slow cooker. In plaats van kookroom gebruik ik deze keer 'Oatly Haver Cuisine'. Maar er komt nogal wat vocht uit het vlees en groenten dus ik kijk tegen de tijd dat het klaar is hoeveel "room" ik nog toevoeg.
Om dit te kruiden heb ik enkel een blokje groentenbouillon gebruikt en een theelepeltje sambal.

Nu 4 1/2 uur op mijn handen zitten.
Het is maar goed dat je die vlaai voor me hebt staan want anders ging ik zo weer huiswaarts:ROFLMAO::ROFLMAO:

Hier hou ik het maar bij nasi met sate.
 
Het is maar goed dat je die vlaai voor me hebt staan want anders ging ik zo weer huiswaarts:ROFLMAO::ROFLMAO:

Hier hou ik het maar bij nasi met sate.
Laat ik dat nou net voor jou in de slow cooker gedaan, die gaat slow, zodat jij ook ‘slow’ deze kant op kunt komen. Maar met een buik vol pietamientjes weer terug naar huis.
 
Laat ik dat nou net voor jou in de slow cooker gedaan, die gaat slow, zodat jij ook ‘slow’ deze kant op kunt komen. Maar met een buik vol pietamientjes weer terug naar huis.
Nou ja ok, maar hou er rekening mee dat ik heeeeeeeeeeeeel slow ben hoor:pp
 
Lamsschouder (van eigen schapen) met tijm, knoflook en tomaten, gebakken aardappeltjes en sperziebonen.
(En een sperzieboon voor de slakken, daar zijn ze gek op.)

En toetje komt vanavond wel weer.
 
Een stoofschoteltje met spruitjes, paprika, ui, knoflook, kastanjechampignons, spekreepjes, een bakje kruidenroomkaas. In de slow cooker. In plaats van kookroom gebruik ik deze keer 'Oatly Haver Cuisine'. Maar er komt nogal wat vocht uit het vlees en groenten dus ik kijk tegen de tijd dat het klaar is hoeveel "room" ik nog toevoeg.
Om dit te kruiden heb ik enkel een blokje groentenbouillon gebruikt en een theelepeltje sambal.

Nu 4 1/2 uur op mijn handen zitten.
👍❤️
 
Lamsschouder (van eigen schapen) met tijm, knoflook en tomaten, gebakken aardappeltjes en sperziebonen.
(En een sperzieboon voor de slakken, daar zijn ze gek op.)

En toetje komt vanavond wel weer.
❤️👍
 
Lekker soepje ratjetoe van alles wat aan groente bij elkaar wat ik heb gekregen uit de to good to go pakket wat nu al even in de slowcooker zit. Ook was John zo lief om langs de bakker te gaan voor een lekker Bakkers pakket met lekkere bolletjes en 2 kwarkbollen en zachte puntjes bruin. Alles in de vriezer. Op 2 lekkere bolletjes met pitten erop na. Die gaan we lekker samen met de soep straks eten.
 

Bijlagen

  • IMG-20230124-WA0001.jpeg
    IMG-20230124-WA0001.jpeg
    115.8 KB · Weergaven: 35
Vanavond pittige Falafel-balletjes met aspergebroccoli en gebakken aardappeltjes. Plus wat peper en zout en een beetje yogonaise.
 
Gut kwarkbollen....Wat heb ik dié lang niet meer gegeten. Dat is zoiets dat ze dus echt niet hebben in België....
 
Eten schiet er hier soms wel eens bij in momenteel.
Snel soepje of een broodje en weer door.
Voor vandaag een pan pasta gemaakt lekker makkelijk en snel klaar.
 
Kliekje van gisteren, met zilvervliesrijst. Sinaasappel na.
 
Gebakken aardappelen met rode biet en snitsel
Vla toe.
Smakelijk eten Allemaal.
 
Vandaag nasi met ajam pangang maar eerst een paar broodjes voordat we aan de nasi gaan vandaag.
 
Gisteren ovenschotel met: aardappelschijfjes, tomatenplakjes, gehakt met ui en een beetje pesto, courgetteplakjes en geraspte 30+ kaas.
Uurtje op 200 graden, et voila!

Vanavond weet ik nog niet…
 

Bijlagen

  • 7BF2CF17-C4B8-49FA-AB06-CA1A5637B1FD.jpeg
    7BF2CF17-C4B8-49FA-AB06-CA1A5637B1FD.jpeg
    206.2 KB · Weergaven: 34

Terug
Bovenaan