Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Een beetje de lekkere kliekjes bij elkaar gedaan
16737255386421278700300.jpg
 
Gisteren nood voedsel (patat fricandel kroket) taxi centrale was weer in de weer pas 18,45 thuis.
Vandaag lekker zoet zuur met rijst
Vla toe
IMG_20230115_172239.jpg

IMG_20230115_172729.jpg

IMG_20230115_174250.jpg

Smakelijk eten Allemaal
 
Ja als je me dit laat zien dan wil ik dat iedereen zo smakelijk als wij eten
 
Wortel-bloemkoolsoep....
Mijn god, soort vegetarische gele snert.
Heb tegen mijn vrouw maar niets gezegd en ben gauw via de biobak naar de vissenkamer gegaan.
Brrrr

Groetjes John.
 
Wat een gezonde gedachtes bedrijf jij toch maar weer telkens.
Asinomoto oftewel smaakversterker lust je waarschijnlijk in alles, maakt het je ook geen snars uit hoe je worst gedraaid wordt.

Je nooit afgevraagd hoe je verminderd beoordelingsvermogen tot stand gekomen is
 
  1. Erwtensoep
  2. Gekookte aardappelen met jus, hamburger en rauwkost met wortel-sellerie salade gemengd. (Gisteren met komkommersalade)
  3. Halfvolle yoghurt met perzik.
 
Spaghetti met broccoli-kip-champognonroomsaus.
 
Begin hier al honger te krijgen als ik door dit topic scroll .
Eigenlijk moest er een mogelijkheid zijn om iets lekkers aan te klikken en dat je dan straks daar de benen mee onder de tafel kan schuiven :D
 
Rundvlees-groentensoep. Net pas de schenkel met mergpijp in het water gelegd, dus ik moet nog even geduld hebben met die multicooker. Voor de gelegenheid staat hij op 'hoog' slow. en niet op 'laag' slow. (Op hoog gaat het dus sneller).

Voor het gemak eet ik er een pannenkoek met appel bij.
 
Gisteren brood want die verdomde taxi centrale maakt er een steeds grotere puinhoop van 19.00 pas weer thuis bijna een uur moeten wachten.
Vandaag pasta met prij zalm en kastanje champignons
Vla toe.
IMG_20230117_173659.jpg

Smakelijk eten Allemaal.
 
Sla, gebakken aardappels en vis uit de oven, toetje vanilleyoghurt.
 
Huts!
16740404058021315280913.jpg
een dubbel gevouwen inktvlek, wat zie je erin?🌭
 
Tuurlijk met een stuk vlees mag ik hopen!
 
Hier een lekker soepje volgens recept. Nog wat extra garnaaltjes toegevoegd want die waren toch in de aanbieding. Met wat geroosterde naanbrood…
 

Bijlagen

  • CD1B4CA8-E80D-4CCD-9457-3DAD098DC7F7.jpeg
    CD1B4CA8-E80D-4CCD-9457-3DAD098DC7F7.jpeg
    239.9 KB · Weergaven: 38
Kip tandoori met als groentes kastanje champignons, paksoi en taugé en de hulp van Knorr.
 
Een ratje toe ik had nog broccoli en wat spinazie a la crème in de pan geroerbakt met wat zoete aardappel frietjes uit de oven en een stukje biologische entrecote.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230119-175748.png
    Screenshot_20230119-175748.png
    626.1 KB · Weergaven: 35
Witlof-schotel uit de oven met schouderham en 30+ geraspte kaas. Zelf doe ik er ook plakjes tomaat op met wat kerriekruiden…
 
Rijst met hachee. Mijn moeder heeft laatst wat bakjes hachee meegegeven.
 
Stamppot rauwe andijvie, met gekookt ei er doorheen. Ei verkruimeld en met de andijvie onder de aardappelpuree gespateld. Lekker stuk vers doorregen spek (ongezouten en niet gerookt) erbij, zelf gekruid.
 

Terug
Bovenaan