Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Eiermie met sate en kroepoek
 
Het is een semi-vegetarische roerbak met filferfliefrijst en teringjakkie-saus geworden:chef:
Eet smakelijk!
 
Gisteren restant bami van zondag
Nu gebakken aardappelen met roerbak witlof met kaas en spek.
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Huisgemaakte uiensoep en brood.
 
Voor het eerst in een slow cooker aan het koken.

Kip met kruidenkaas (aardappelen, ui, paprika, kastanje champignons, gele wortel, broccoli enz) en lekker veel knoflook.

Over zo’n 5 uur eten, ben benieuwd.

A6CCB6FC-C6E6-4473-9310-345F9F56FD09.jpeg
 
@NicoleE Slowcooker is wel zo handig en lekker zeg, vooral de geuren die de hele tijd door je huis rondgaan.
zaterdag hier ook maar eens weer. Kijken of we hachee kunnen maken In een uur of 5.

vanavond en morgen is het diner for one. Gekookte aardappels met sla en een hamburger over een uurtje.
 
@NicoleE Slowcooker is wel zo handig en lekker zeg, vooral de geuren die de hele tijd door je huis rondgaan.
Ik ben benieuwd, er zijn echt wel recepten waarvan ik denk dat ze beter in de slowcooker kunnen dan in de pan. Ik wist niet dat jullie er ook een hadden. De pest is wel dat ik al de hele middag honger heb ;)

Kijken of we hachee kunnen maken In een uur of 5.
Lust je zuurvlees? Lijkt me de slowcooker ook heel handig voor. Is toch eigenlijk soort van hachee.

Gekookte aardappels met sla en een hamburger over een uurtje.
Ook lekker, met een 'wit sausje' met daarin wat peper en nootmuskaat.
 
@NicoleE Slowcooker is wel zo handig en lekker zeg, vooral de geuren die de hele tijd door je huis rondgaan.
zaterdag hier ook maar eens weer. Kijken of we hachee kunnen maken In een uur of 5.

vanavond en morgen is het diner for one. Gekookte aardappels met sla en een hamburger over een uurtje.
Hier doen we het deels al weken met de slow cooker toen we zonder aanrecht zaten. Jes vindt het leuk om te doen dus ik vindt dan alles prima.
 
Het wil wel met extra knoflook, 2 dikke tenen per persoon en knoflook in de kaas... plus een ui(tje) per persoon. Gassen! Maar het was lekker en er liggen 2 hele royale porties in de vriezer.
 
Op een vuurtje buiten een kookpot met zeoliet 😃😊
 

Bijlagen

  • soep.JPG
    soep.JPG
    683.3 KB · Weergaven: 45
Het wil wel met extra knoflook, 2 dikke tenen per persoon en knoflook in de kaas... plus een ui(tje) per persoon. Gassen! Maar het was lekker en er liggen 2 hele royale porties in de vriezer.
Ah, misschien is het knoflookdieet dan wat.
Zoveel eten als je wilt met 20 tenen knoflook per dag.
Je valt er geen grammetje van af, maar op afstand lijk je een stuk slanker:DD
Werkt gegarandeerd:thumbs:
 
Als voortzetting van de lunch en visdag.
Tagliatelle met zalm en kastanje champignons en roomsaus
Vla toe.
IMG_20221021_173133.jpg

Smakelijk eten Allemaal.
 
Vandaag krieltjes met een kabeljauwhaasje:chef:
Vreemd genoeg kreeg ik vandaag meerdere reminders dat ik nog krieltjes in de koelkast had liggen:unsure:
 
Erwtensoep met Hema worst en roggebrood met gebakken vers spek, daar alleen peper en zout op. Daar kan ik wel even op teren :oops:. Moet ik niet te vaak eten want dan is het 'oei ik groei'.
 
Erwtensoep met Hema worst en roggebrood met gebakken vers spek, daar alleen peper en zout op. Daar kan ik wel even op teren :oops:. Moet ik niet te vaak eten want dan is het 'oei ik groei'.
Het schijnt een strenge winter te worden.
Dus een wat extra natuurlijke isolatie is nooit weg:DD
 
Spruitjes met aardappels en karbonade
 
Vandaag nog van alles te doen dus vanavond de cafetaria maar bezoeken. Morgen wordt het nasi met kipsate.
 
Hier wordt het vanovond opgebakken boerenkool.
Morgen krijg ik mee eters op bezoek, dus dan wordt het een bakkie lekkers van de lokale chinees:DD
 
Hoe lang laat je hem gaan Albert?
Leuk dat je het recept erbij gepost hebt (y). Opgeslagen.
Heb gisteren van een Amerikaanse vriendin heel wat familierecepten voor de Crockpot gekregen. Moet nog kijken in hoeverre de ingrediënten zich laten vertalen naar Nederlands, maar zitten een paar lekkere dingen bij die ik tzt hier wel zal delen.
 
Hoe lang laat je hem gaan Albert?
Leuk dat je het recept erbij gepost hebt (y). Opgeslagen.
Heb gisteren van een Amerikaanse vriendin heel wat familierecepten voor de Crockpot gekregen. Moet nog kijken in hoeverre de ingrediënten zich laten vertalen naar Nederlands, maar zitten een paar lekkere dingen bij die ik tzt hier wel zal delen.
5u lang Ongeveer. Kom maar opmet je recepten….
 

Terug
Bovenaan