Velm (Be)- Plantedbox. nl


Scalari

Well-known member
Lid geworden
14 februari 2009
Berichten
1,153
Leeftijd
65
Locatie
Gorredijk
Hoihoi

Tsja, wikken en wegen, welles nietus, of die of dit of toch die andere

In aanloop van de inrichting van mijn allerlaatste aquarium hinkel ik nog steeds op 2 benen mbt tot CO2
wel of niet een vaste set, mijn eigen minisetje gebruiken met grote flessen, bio CO2..
Kortom keuze stress..

Ik zie zo tussen het scrollen door een redelijk betaalbare vaste set bij 'Plantedbox.nl' staan met een 2 kg fles ventiel en alle accesoires die je nodig hebt voor net 200 euri
Maar dan vind ik dus weer niet of het daar betrouwbaar shoppen is

(LET WEL, IK BEN IN HET VERLEDEN AL EENS BELAZERD DOOR EEN WEBSHOP VOOR MAAR LIEFST 2400 EURO)

dus u begrijpt wellicht mijn twijfel
Liefst koop ik als het niet anders kan bij Bol of Amazon, mahjah de prijzen van de JBL sets zijn wel bijna een keer zo hoog als dit ding
Bij Amazon staat ook voldoende China meuk, dat sla ik liever over
 
Ben al geruime tijd klant bij Plantedbox en ben tot nu toe enorm tevreden. Relatief snelle levering en altijd compleet en komt afspraken na
 
Deze webshop is echt betrouwbaar en de eigenaar Gilles staat altijd voor je klaar met adviezen. Ik heb er al vaak gekocht en altijd was ik weer positief over alles.
 
Hier ook goede ervaringen :) al een paar keer plantenvoeding besteld daar.
 
Ik heb altijd begrepen dat 2kg doorgaans goedkoper vult dan 500
Dat klopt vaak hoor en het is vaak veel voordeliger om 2 kilo te alten villen dan 500 gr. Daarbij hoef je minder vaak heen om hem te laten vullen.
 
Graag ontopic blijven met ervaringen van deze zaak en niet inhoudelijk op andere zaken ingaan zoals een co2 set.
Alle posten die niet met de review te maken hebben worden dan ook verwijderd.

Edit: posten die niet met de review te maken hadden zijn verwijderd
 
Kan je gerust bestellen is mijn ervaring
Anders via paypal of creditkaart als die mogelijkheid er is via afterpay of Klarna
ben je bijna altijd safe.
 

Terug
Bovenaan