Superfish fix and seal


Marple

Well-known member
Lid geworden
5 augustus 2022
Berichten
423
Heeft iemand ervaring met deze MS polymeer lijmkit van superfish? De informatie op internet en de verpakking is nogal summier. Er staat dat de materialen schoon, vet- en stofvrij moeten zijn. Betekent dat dat het niet droog hoeft te zijn?
Ook kan ik niks vinden over of je ermee onderwater kan lijmen of zo niet hoe lang het moet drogen voor het onder water kan
 
Het is om aquariums te kitten / repareren. Als je dingen vast wil lijmen kan je beter acrylaatlijm / secondelijm gebruiken. Waar wil je het voor gebruiken?
 
Heb mijn paludarium hardscape ermee in elkaar gezet en wou net nog even iets afronden maar de boel was nat dus vandaar mijn vraag.

Heb wel geĆ«xperimenteerd met secondelijm, maar vond dat vreselijk geklieder. Overigens is dit niet veel beter dus weten we dat ook weer šŸ˜Š
Had het daarnaast toch nodig om de boomvarenwortelplaten vast te lijmen aan de achterkant. En ook lavasteentjes. Daar werkt het wel goed voor. En als je dan toch nog een boel over hebt wat je niet lang kan bewaren kun je het net zo goed gebruiken šŸ¤·ā€ā™€ļø
 

Terug
Bovenaan