Samzee's 60cm beginnersbakje


Mooi meubel ook.

ben er nu niet helemaal zeker van of het meubel over de hele breedte van de bak is of dat die smaller is.
zie verschillende plaatjes er bij namelijk.
ach maakt me eigenlijk ook weinig uit want ik vind beide wel mooi.

keuze van de kleur is omdat het bij de rest van het interieur past, juwel is een van de weinige merken die donker hout in het assortiment heeft.
 
ben er nu niet helemaal zeker van of het meubel over de hele breedte van de bak is of dat die smaller is.

Veldhuis heeft de nieuwe afgebeeld alleen in het wit. Als je hem daar koopt, krijg je de nieuwe. Want dat staat afgebeeld.
Anders heb je een overjarig model. Dus korting!
 
De rio 125 met SBX meubel is besteld en komt dinsdag of woensdag binnen afhankelijk van de leverancier van de LFS.
Het is deze geworden.

juwel-meubel-sbx-rio-125-en-rekord-180.jpg


Techniek:
Jbl cristalprofi E901
Juwel samen met een eheim heater (tijdelijk totdat ik een inline heater heb)
Co2arts co2 set met intense bazooka 60mm (twijfel nog tussen een reactor of inline difuser op termijn)
Pat mini met dubbel sponsfilter uit de 60cm totdat de E901 is ingedraaid.
 
Mooi bakkie, Johan!
Het aquariumvirus heeft zich uitgebreid!:D:D;)
 
Het aquariumvirus heeft zich uitgebreid!:D:D;)

Het is meer uit frustratie dat ik zo veel ellende met de techniek had en nog steeds heb.
De rio stond al in de planning rond april maar omdat mijn filter weer constant verstopt zit heb ik er voor gekozen om het eerder te doen.
 
Mooie bak,ben benieuwd wat je er weer van gaat maken!
 
In de basis blijft het redelijk hetzelfde.
Komt wat meer van hetzelfde hout bij en een verassingspakket planten.
Heb een poos getwijfeld over een achterwand maar denk dat het mooier is in een meterbak.
Puur omdat je toch ook wat ruimte verliest dus ga voor dezelfde antraciet achterwand als er nu achter zit.
 
Mooie bak! Ben heel benieuwd.
 
Nou toch nog maar wat fotos van de 60cm

IMG_20170212_114620.jpg


En ondanks een tekort aan co2 uitlopers bij het dwergnaaldgras geconstateert.

IMG_20170212_114639.jpg
 

Terug
Bovenaan