Onderdak gezocht voor o.a. gars en grote pleco’s


marcel_str

Well-known member
Lid geworden
25 januari 2010
Berichten
48
Ik heb laatst een stuk kienhout opgehaald bij iemand waarvan zijn aquarium is gebarsten (1400 liter, 4 dagen na opzetten 😱).
Hele schappelijke kerel met niet alleen het probleem van een kapot aquarium in de tuin van pakkembeet 300x70x70, maar ook met een kuub-tank in de eetkamer waarin een stel ontheemde reuzen rondzwemmen. Ik weet iig dat er 2 gars (50 cm?!) en 2 pleco’s (30cm?!) in rondzwommen. Hij wilde ze graag verkopen omdat het hem niet ging worden om nog een keer een bak geld in een dergelijk aquarium te steken.

Nu heb ik zelf een lido 200 met de wens daar labyrinthvissen in te gaan houden. Gars en pleco’s wordt een dingetje, maar had wel met hem te doen. Het gros van de mensen willen ze graag gratis op komen halen, maar dat is natuurlijk wel een bertje karig als je 400,-+ aan vis hebt zwemmen.

Mijn vraag is of er hier iemand rondhangt die wellicht interesse heeft om een aquariaan met een probleem te helpen in de regio alphen aan de rijn en daar dan ook een normale prijs voor te willen betalen?

Hier een mp-advertentie met wat meer info en foto’s: https://www.marktplaats.nl/v/dieren...potted-gar-x2-polypterus-vieja-pleco-frontosa
 

Bijlagen

  • 67F150B7-2B05-4B9B-856F-2B3F85ACC72B.jpeg
    67F150B7-2B05-4B9B-856F-2B3F85ACC72B.jpeg
    268.9 KB · Weergaven: 98
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan