Mijn gele vriendjes (JWdeBruijn)


AF038c.jpg
We zijn van plan om hier en daar openbare tuinen aan te leggen.
 
AF038d.jpg
Met dit warme weer is een ventilator een uitkomst. Met een beetje passen en meten kunnen plaatsen. Ik weet niet waarom, maar behalve verkoeling ervaren de vissen een
prikkelende sensatie op hun huid?
 
Het leid17157981496611498440953.jpg lekker af van dat gore groene soepzooitje hier ma daar kun jij ze vast wel weer tussenvogelen hier.
 
Me malawizusje zecht dat jij wel goed caruleushouder bent als er ook maar iets van waar was geweest.
Mooi die bedondering.
 
Jaja, heb je die gekocht want die met dat kapotte zadel was van mij en is laatst voor de deur weg gestolen:ROFLMAO::ROFLMAO::pp
Ja, dat is niet best. Van mij mag je hem terug halen. Ik zie het wel aan de foto of er een fiets pleite is en we nog vier over hebben :).
 
Ja, dat is niet best. Van mij mag je hem terug halen. Ik zie het wel aan de foto of er een fiets pleite is en we nog vier over hebben :).
Ik zal je mn adres doorgeven en dan kun je hem vast wel versturen want ja anders draai ik op voor wat die vis heeft uitgespookt:DD:DD
Vertel ze maar dat ik dan voor deze keer geen aangifte doe:pp
 
Nou geen probleem en ik neem aan dat jullie hem wel even gewassen hebben voor me en ik ben de moeilijkste niet;)
 
Nou geen probleem en ik neem aan dat jullie hem wel even gewassen hebben voor me en ik ben de moeilijkste niet;)
Jazeker. Gewassen en gepoetst en banden op spanning. Verder nog een claxon, radio en TV aan het stuur bevestigd:).
 
xzz24w.jpg
Mijn 30x30x50cm nood bakje. Daar heb ik twee van. Het was kapot, maar ik vond het zonde om weg te doen.
 
AF41c.jpg
Dit 30x30x50cm ook al eens eerder gebruikt met een verhoging erin.
 
AF41d.jpg

Nog een foto van mijn 40x40x125cm bak. De 2de foto is van Barbus schuberti die ik gebruikte als ditherfish.
 
AF41e.jpg
Misschien goed om bij sommige foto`s wat meer uitleg te geven. Deze foto had ik omgedraaid 0m Mad Ret Tor 22 te krijgen...
 
Ik vroeg me al af welke briljante geest besloten had om de naam van die boot er in spiegelschrift op te zetten....
Haha, nee hoor. Ik denk dat ik zo iets zie omdat ik al een hele tijd bezig ben met wat kan ik met een foto nog doen. Zogezegde mislukte foto`s die de meeste mensen weggooien.
Daar kijk ik dus naar of er nog iets uit te halen valt. Meestal niet, dan weg ermee. Maar soms wel. In dit geval zag ik dam omgedraaid als mad. Hé, verder kijken...TER wordt RET.
En dat is hier het openbaar vervoer ( Rotterdamse Elektrische Tram ). Tor kun je weinig mee behalve bv ExterminaTOR. SS omgedraaid lijkt een beetje op 22.
 
AF42b.jpg
Het is verboden om etalagepoppen in te zetten om klanten de toegang tot een perceel te weigeren, maar in de praktijk gebeurd het nog steeds...
 
AF42c.jpg
Demonstratie spaarvarkens tegen geweld. Rammelen mag, maar kapotslaan is uit den boze. De demonstratie werd uit elkaar geslagen met wapenstokken...
 

Terug
Bovenaan