Mijn gele vriendjes (JWdeBruijn)


Ok ik wist niet dat dit ook kan ivm de wortelstok. Ik dacht eerder aan secondenlijm.
De javavaren zet zich vast op de lavasteen. Siliconen lijm hecht lavasteen vast aan bv glas.
 
AF011a.jpg
 
Howly comicbook aan het worden zeg😀
Toen ik eerder lid was had ik ook een topic voor komische inhoud wat niet met vissen en bakken te maken had. Ik weet niet of dat hier nu ook mag. Het hoeft niet van mij uit te gaan, maar ik zou er wel aan meedoen. Ik ben voorlopig nog aan het wennen op dit forum.
 
Deze vind ik bijzonder goed gelukt. :ROFLMAO:

Toen ik eerder lid was had ik ook een topic voor komische inhoud wat niet met vissen en bakken te maken had. Ik weet niet of dat hier nu ook mag. Het hoeft niet van mij uit te gaan, maar ik zou er wel aan meedoen. Ik ben voorlopig nog aan het wennen op dit forum.
Ik zeg: ga zo door! Haha.
 
Er is nog steeds een moppentopic, dus leef je uit!
 
Toen ik eerder lid was had ik ook een topic voor komische inhoud wat niet met vissen en bakken te maken had. Ik weet niet of dat hier nu ook mag. Het hoeft niet van mij uit te gaan, maar ik zou er wel aan meedoen. Ik ben voorlopig nog aan het wennen op dit forum.
Ik zou ook zeggen ga zo door e het is jou foto album en net als vroeger genieten velen ervan:thumbs:
 
John heeft er jaren patent op gehad maar ja jammer genoeg is zijn oude topic verdwenen laatst zoals veel andere topics.
Maar gelukkig is hij terug en zijn er weer foto s te bewonderen.
 
John heeft er jaren patent op gehad maar ja jammer genoeg is zijn oude topic verdwenen laatst zoals veel andere topics.
Maar gelukkig is hij terug en zijn er weer foto s te bewonderen.
Even voor de duidelijkheid. Ik kan mijn topic ook gebruiken voor gekkigheid dat niet aan de aquariumhobby gerelateerd is? Ik zal een paar voorbeelden geven. Heb alles nog en er komt meer bij.
 
AF011f.jpg
 
AF012b.jpg
 
Niet te ver zoeken hoor!
Je bent gemiddeld eindeloos leuk en ik wil ook wel een 10 of 12 van je caruleus om in me lido200 of in ook in een 60cm bij me, dat lijkt me gezellig🤗
 
Niet te ver zoeken hoor!
Je bent gemiddeld eindeloos leuk en ik wil ook wel een 10 of 12 van je caruleus om in me lido200 of in ook in een 60cm bij me, dat lijkt me gezellig🤗
Het is lang geleden dat ik een kweek opzette. Op dit moment heb ik geen extra fry over. Dank je wel voor het compliment.
 
AF013a.jpg
 
Het is lang geleden dat ik een kweek opzette. Op dit moment heb ik geen extra fry over. Dank je wel voor het compliment.
Je krijgt zeker een broedend vrouwtje niet zonder stress tussen de rotsen vandaan, dat wil ik jullie zeker niet aandoen, dan kijk ik liever nog naar je plaatjes ipv het ook te willen😍
Of zwemmen ze bij jou ook je hand in met het bekkie vol dat zou wel makkelijk wezen als je ze zo wist te beconditioneren
 
Je krijgt zeker een broedend vrouwtje niet zonder stress tussen de rotsen vandaan, dat wil ik jullie zeker niet aandoen, dan kijk ik liever nog naar je plaatjes ipv het ook te willen😍
Of zwemmen ze bij jou ook je hand in met het bekkie vol dat zou wel makkelijk wezen als je ze zo wist te beconditioneren
Je geeft me te denken. Als ik een broedend vrouwtje niet tussen de rotsen uit zou krijgen zou ik haar laten zitten en de rest er uit halen. Ze zal de jongen hoogstens na drie weken los laten. Niet lang daarna zou ik ook haar uit de bak halen en de jongen daarin groter laten worden. In een bakje van 30x30x60cm. zitten die dan voorlopig goed. Daar is trouwens ook wel iets aan te doen. Namelijk een plateau in de achterste helft aanbrengen. Zo had ik ook een bakje ingericht. Van een centimeter of 8. Dus de achterste helft van het bakje was 8 cm. hoger. Deze helft inrichten met stenen en Javavaren en de voorste helft alleen zand en een paar losse stenen op de bodem. Als je het water laat zakken komt alles wat zwemt naar voren met het water mee. Dit heb ik uit een boek en het werkte.
Nee, ik denk niet dat ze met een bekkie vol in mijn hand zullen zwemmen. Wat ik wel geloof: Op een keer dat ik bezig was de voorruit aan het schoonmaken kwam er ééntje kijken wat ik aan het doen was. En die bleef ook een tijdje vlak bij mijn hand en spons. Ik denk echt uit nieuwsgierigheid. Daar heb ik een foto van gepost. Ook heb ik gehad dat nadat ik ze gevoerd had ze een poosje op mijn hand bleven zitten.
 
AF013b.jpg
 
AF013c.jpg
 
AF013d.jpg
 
Ik vind het een creatieve achterwand. dat zou je ook met leisteen kunnen doen.
Hoe zaag je die stenen? Want dat is niet even met een handzaag ff 10 minuutjes zagen....
AF014b.jpg
 
Pff...dat zie ik niet zitten met mijn versleten schouders en ellebogen.
 

Terug
Bovenaan