Hoi! Ik ben Marco


Marco95!

New member
Lid geworden
30 maart 2024
Berichten
2
Leeftijd
29
Locatie
Groningen
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum! :) Ik heb nog geen ervaring met het hebben en ouderhouden van een aquarium. Wel heb ik inmiddels mijn eerste aquarium aangeschaft, hij staat nog in de doos maar eerdaags wil ik deze in gebruik gaan nemen.
Op het moment ben ik bezig met onderzoek zodat ik een plan kan maken voor het aquarium. Ik hoop dat een meer ervaren aquariumhouder met mij mee wil denken :)

Mijn aquarium: Superfish Aquarium Start 70 Tropical Kit Retro Led 73 l - Aquaria – Zwart.
Afmetingen: 59 x 31,5 x 44,1 cm – 73 liter
Een leuke complete set met filter en verwarmingselement.
 
Welkom! En veel plezier met opstarten!
 
Welkom Marco. Ook een Grunniger zie ik en zelf kom ik uit de stad.
 
Hahah moi! Inderdaad een ras echte Grunniger, ik van het platteland haha. Leuk om te zien dat er zo snel word gereageerd op dit platform. Ik zoek alles nog een beetje uit op het moment
 
Veel plezier met je eerste aquarium en welkom op het forum.
 
Welkom Marco! Leuk dat je voor het eerst een aquarium gaat opstarten, weet zeker dat je genoeg hulp zal krijgen hier :)
 
Welkom en veel plezier met je nieuwe aquarium en het vergaren van alle nodige kennis. Voor dat laatste zit je hier echt goed🙂👍🏻
 
Bedankt allemaal. Zojuist heb ik mijn aquarium in gebruik genomen! De bodem er ingelegd en gevuld zodat de filter alvast kan gaan draaien.
Hoop dat de plantjes die ik besteld heb er snel zijn zodat ik kan gaan inrichten!
 
Sjongejonge.. al die Grunneger Mous eters hier…
Tijd dat mn vrouw ook maar een aquarium neemt en een topic start dan als rasechte Grunnegert.

Welkom en veel plezier op het leerzame forum.
 
Welkom hier.
 
Welkom Marco!
 
Succes met de opstart Marco.
 
Welkom Marco!
 

Terug
Bovenaan