Goeden Dag Topic


jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Berichten
121,178
Leeftijd
58
Locatie
Groningen
En hier is dan weer een nieuw GDT .

Via de link kun je het oude GDT nog terug lezen:



Tevens is het hier niet toegestaan om een gif te posten en deze zullen worden verwijderd. Een gif kan als hinderlijk worden ervaren door leden van het AF. Voor een gif is een apart topic voor namelijk:

 
Middag allemaal en ja weer een nieuw GDT dankzij de oplettendheid van @Fozzy :thumbs:
 
Goedemiddag:petjeaf:
Wat is het mooi fris en blinkend hier:DD
 
Middag JW en hier nog zonnig en inmiddels 24-25 graden oftewel vies plakweer. Maar goed dit is de laatste dag gelukkig.
Ik heb net alvast onderhoud gedaan en dan hoeft dat vh weekend niet meer.
 
Middag verdorie wat haal je nu weer uit John:deal::juggle:zo en maar opnieuw beginnen met het gdt was even kwijt hier
Dan nu als nog :koffie:

 
Middag :koffie: Zojuist na werktijd de auto weer gehaald bij het schadeherstelbedrijf. Ziet er weer als nieuw uit. En dat voor €100,- Leve de verzekering EN de 44 schadevrije jaren.
 
Kijk in de tijd dat jij je auto hebt opgehaald is het nieuwe GDT uit de lucht komen vallen Albert.

Middag verdorie wat haal je nu weer uit John:deal::juggle:zo en maar opnieuw beginnen met het gdt was even kwijt hier
Dan nu als nog :koffie:

Dat moet Albert dan maar uitleggen denk ik:ROFLMAO:
 
Plensbui en onweer hierzo, de eerste sinds een hele tijd.
 
Hier nog volop zon en warmte maar ze hebben om 5 uur ons regen beloofd.
 
De regendansjes hebben dan toch nog gewerkt, hier regent het inmiddels:regen:
 
Nog ff doordansen JW dan gaat het hier vast ook lukken:regen::regen:
 
Goedemiddag,
Stond beetje vreemd te kijken dat ik niet kon reageren in het GDT, checken of ik wel ingelogd was en zo. Gelukkig ook snel begrepen dat er een nieuw GDT was. Dus present!
 
Goedemiddag,
Stond beetje vreemd te kijken dat ik niet kon reageren in het GDT, checken of ik wel ingelogd was en zo. Gelukkig ook snel begrepen dat er een nieuw GDT was. Dus present!
Ja, mijn schuld weer., althans volgens John.

Goedemiddag. Plensbui 2 inmiddels ook gehad hier
 
Ja, mijn schuld weer., althans volgens John.

Goedemiddag. Plensbui 2 inmiddels ook gehad hier
Hier verrassend "droog". Maar gisteren bijna 18 mm. Voor morgen staat er 37 komma nog wat mm. Ben benieuwd. En voor zaterdag weer bijna 17 mm.

Ik moet het nog zien.
 
10mm bijna sinds 3uur door de sensor gegaan hierzo.
 
Stond beetje vreemd te kijken dat ik niet kon reageren in het GDT, checken of ik wel ingelogd was en zo. Gelukkig ook snel begrepen dat er een nieuw GDT was. Dus present!
Ja ik had er een flink hangslot op gedaan Nicole:DD:DD.

Ja, mijn schuld weer., althans volgens John.
Haha, nee dat zei ik niet maar ik zei alleen dat jij het maar moest uitleggen aan Jaap;)
Zonder jou zaten we nu nog in een oud GDT de boel vol te kalken Albert:DD
 
Avond allemaal en nog geen drup gevallen hier:cry::cry:
 
Avond! Zo naar een wijnproeverij in het dorp hier
 
Avond Lissa en veel plezier.
 
Avond, lekker bakske thee dr bij.
 
Avond.
 
Avond allemaal:petjeaf:
Hier een ouderwets avondje met een dvd van het schaep met de 5 pooten:DD
 
Goedemorgen.
 
Moge Nathalie.
 
Goedemorgen allemaal:petjeaf:
Maak er een fijne afgekoelde dag van:DD
 
Moge heren en hier wordt het nog 23 graden maar we zijn op de goede weg.
 
Goodmorning Hans. Het is hier alweer erg zonnig en de temp stijgt alweer richting de 23-24 graden.
 
Nog net goedemorgen.

Hier is het bewolkt. En met 16 graden niet warm. Straks gaat het weer regenen.
Morgen zou het droog zijn. Dus morgen verder met klussen in de tuin, met de buurman.

Net wat muggenlarven uitgeschept. Staat een bak in de tuin met een stuk hout. En nu dus vol met muggenlarven.
Manen hebben gesmuld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Drup

Terug
Bovenaan