Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Hans en andere leden.

Inderdaad een mooie en zonnige dag.
 
Middag, weer thuis van een paar dagen Nunspeet. Heerlijk weer en genoten vd omgeving en het lekker eten. Nu weer over tot het normale leven. Dus hobby-matig bezig straks
 
Middag Albert. Oost, west thuis best
 
Avond allemaal.

Avond Marcel. Nou je hebt nog wel wat te klussen als ik het zo lees.

Straks maar even het ESF kijken behalve het laatste nummer want die inzending van Nederland is 3x niks vindt ik. Gelukkig zakt ie al weg bij de bookmakers maar ja dat zegt niets.
Kroatie is wel een leuk liedje en vanavond horen we hopelijk nog een paar leuke nummers.
En ja het is commercieel maar toch wel leuk om het elk jaar te volgen.

Ik vind het een erg leuk nummer eigen, al vanaf de eerste keer dat ik het hoorde. Beetje frisser na al die, vaak niet zo zuiver gezongen ballad-achtige liedjes.
Passend beeld er omheen ook.

Gisterenavond voor het eerst sinds jaren weer een deel van het esf gezien, en met plezier. Leuk dat hij door is vind ik.
 
Ik vind het een erg leuk nummer eigen, al vanaf de eerste keer dat ik het hoorde. Beetje frisser na al die, vaak niet zo zuiver gezongen ballad-achtige liedjes.
Passend beeld er omheen ook.

Gisterenavond voor het eerst sinds jaren weer een deel van het esf gezien, en met plezier. Leuk dat hij door is vind ik.
Tja het is meer praten dan zingen wat die man doet maar ja smaken verschillen en dat is maar goed ook. Bij de bookmakers al gezakt naar plek 8. Maar ja dat is al niet slecht voor Nederland.
 
Goedenavond.

De plantjes staan in de potten. En ook nog 2 bakken in de voortuin voorzien van nieuwe plantjes.
In de volle grond nog wat bodembedekkers gezet.

Bij de hotnbach ook al een betonnen tuinput gekocht. In deze put kan ik dan een pomp plaatsen als het weer zo heftig gaat regenen.
Ik wil bij de buurman ook zo’n put plaatsen en ze met elkaar verbinden. Zodat de buurman ook kan pompen als ik er niet ben.
Ook wil ik deze putten aansluiten op een infiltratie systeem.
Wordt nog een aardig project.

Ik zit ook nog te twijfelen om een paar M2 van het terras af te halen en dit als border (water infiltratie) om te zetten.
Mooie plannen zeg. Beter nu dan later. Was al spannend zat had ik gelezen.
Hoeveel liter is zo'n tuinput? En hoe krijg je die in hemelsnaam thuis en in de grond? Zo'n ding is toch loeizwaar?
 
Nee dank je niet echt mijn smaak....:unsure:(n)
De mijne ook niet en blijkbaar is het zijn stijl.
Voor de niet-liefhebbers van Joost Klein zijn ESF-nummer, zet je maar schrap. Vorig jaar genoot hij blijbaar bekendheid in Duitsland met onderstaand nummer. Wat mij betreft regelrechte horror.


 
Avond allemaal.
 
De mijne ook niet en blijkbaar is het zijn stijl.
Voor de niet-liefhebbers van Joost Klein zijn ESF-nummer, zet je maar schrap. Vorig jaar genoot hij blijbaar bekendheid in Duitsland met onderstaand nummer. Wat mij betreft regelrechte horror.



Ik ga maar niet kijken naar die video want ik vindt hem bepaald niet goed of leuk. Hij moet eerst maar eens leren zingen in plaats van kletsen:DD:DD
Er loopt al een onderzoek momenteel dus wie weet zien we hem niet terug.

Avond allemaal.
 
Ik ga maar niet kijken naar die video want ik vindt hem bepaald niet goed of leuk. Hij moet eerst maar eens leren zingen in plaats van kletsen:DD:DD
Er loopt al een onderzoek momenteel dus wie weet zien we hem niet terug.

Avond allemaal.
Nou ik heb wat tiktok filmpjes van hem bekeken en in een van de filmpjes vindt hij zichzelf grappig als hij zegt dat hij je zus pakt. En dan zeg ik het heel erg netjes en maak er geen obscene gebaren bij.
Ik was al geen fan maar nu heeft hij helemaal onder gedaan voor me.
 
Mooie plannen zeg. Beter nu dan later. Was al spannend zat had ik gelezen.
Hoeveel liter is zo'n tuinput? En hoe krijg je die in hemelsnaam thuis en in de grond? Zo'n ding is toch loeizwaar?
In de put zelf gaat niet zoveel liter. ca 30 liter. Maar het is meer om een laag punt te hebben waar je de pomp in kunt laten zakken.
 
Middag.
 
Moge allemaal.

We moeten ons schamen denk ik dat we zo n clown hebben gestuurd:

 
Goedemorgen.
 
Moge Nicole.
 
Moge Albert en jij dan ook gefeliciteerd met je broer.
 
Goedemorgen en van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Samen met mn broer. Die wordt 65 vandaag dus feest vanmiddag.
Dankjewel Albert.
 
T is nog frisjes hierzo. Heel dapper naar buiten in de korte broek. Auto door de wasstraat en en ven langs tankstation. De zon is er nog niet helemaal door hier.

Gisteravond gepoogd een foto van het Noorderlicht te maken vanaf zolderraam vd zoon. Net teveel strooilicht vd straatverlichting, maar het is zwakjes te zien. Vanavond misschien nieuwe poging maar dan buiten het dorp in een donkere omgeving een poging doen.

IMG_6097.jpeg
 
Moge Corne.
 
Moge heren en dames
 
Moge Stefan.
 
Moge Lissa.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
proficiat Nicole
 
Goedemiddag, en gefeliciteerd Nicole.
 
En dat was Joost met Pino en een of andere gekke clown:


Tja als hij echt iemand heeft bedreigd dan is het terecht en het zal denk ik wel zo zijn als de zaak is doorgezet naar het OM. Maar ja we hoeven dat nummer niet meer aan te horen vanavond.
 
En dat was Joost met Pino en een of andere gekke clown:


Tja als hij echt iemand heeft bedreigd dan is het terecht en het zal denk ik wel zo zijn als de zaak is doorgezet naar het OM. Maar ja we hoeven dat nummer niet meer aan te horen vanavond.
Uit protest kijk ik niet deze avond .
 
Uit protest kijk ik niet deze avond .
Ik ben bang dat dit niet zal opvallen:ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik kijk wel maar Joost vond ik al niks dus als die zou optreden dan was ik even naar het toilet gegaan denk ik. Zo n rare vogel erbij en een clown.
Er zijn meer slechte nummers maar ook een paar goede.
 
Ik ben bang dat dit niet zal opvallen:ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik kijk wel maar Joost vond ik al niks dus als die zou optreden dan was ik even naar het toilet gegaan denk ik. Zo n rare vogel erbij en een clown.
Er zijn meer slechte nummers maar ook een paar goede.
Volgens mij is heel dat ding gedurende de laatste 20 jaar afgeleden naar een obsoluut dieptepunt . Ik heb het tijdens halve finale 5 liedjes ( als je dat zo kan noemen ) volgehouden . Volgens mij had ik dan al een medaile verdiend voor moed en zelfopoffering . Je kan het zelf geen circusact meer noemen want je weet niet als je ermee moet lachen of huilen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan