Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Soms ben ik ben dingen wat later; daarom wens ik jullie nog een fijne gisteren aan. Vandaag ben ik ietwat beter bij de tijd dus een fijne dag allemaal!
 
Goedemorgen allemaal:petjeaf:

Ajax speelt het meest sociale seizoen tot nu toe. Ze gunnen alle prijzen en punten aan andere clubs, heel aardig van ze:DD
Nou gelet op de ranglijst hebben ze veel clubs niets of niet alles gegund dus zo sociaal zijn ze ook vaak weer niet:DD
Maar goed ik ben wel blij dat je dit zegt want dan blijkt wel hoe a sociaal clubs als PSV en Feyenoord zijn want die gunnen de tegenstander meestal niets:ROFLMAO::pp

Moge JW.
 
Oeps. Weer een dipje in het forum?
 
Middag Albert en niet weer maar nog. Sinds gister hapert het posten soms en de eigenaar is op de hoogte.
 
Goedemiddag
 
Avond allemaal.
We gaan MotoGP kijken.
 
Zo op naar de 2e race zo dadelijk.

Nou ik hoop dat Lissa nog een beetje een goed humeur heeft na het bezoek aan Amsterdam:juggle:
 
Nou geen grote successen voor de Nederlanders vandaag maar goed Veijer staat er in het klassement nog heel netjes bij.
Straks eens kijken of vriend Jorge Martin de 25 punten kan binnenharken.
 
Gnavond dames en heren.
 
Goedenavond, realiseerde me dat ik per week meer tijd "moet" besteden aan de orchideeën, dan dat ik destijds nodig had voor de aquariums.
 
Moge Marcel en het wordt ruig weer vanmiddag.
 
We gaan het zien. Hier schijnt nu de zon.
 
Moge Andre.

Ja hier ook lekker zonnig en rustig nog hoor maar ja vanaf 1 uur zou het losgaan. Ik hoop dat de grasmat in de tuin wegwaait zodat ik er geen werk meer van heb:DD;)
 
Moge Jaap en Corne.
 
Misschien dat we binnenkort met Alex op de foto mogen maar ja die hoed kan hij wel vergeten:ROFLMAO::ROFLMAO:

 
. Ik hoop dat de grasmat in de tuin wegwaait zodat ik er geen werk meer van heb:DD;)
Goedemiddag. En John, is dit niet wat voor je?
Af en toe vegen en klaar.

IMG_6006.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag. En John, is dit niet wat voor je?
Af en toe vegen en klaar.

Bekijk bijlage 374665
Ja dat is wel makkelijk maar we hebben ook nog flinke struiken in de tuin staan en zoiets laten aanleggen is ook niet goedkoop. Ik wacht wel even op een mooie prijs in een of andere loterij waar ik nog niet aan meedoe;)

Middag binnenkomers en hier valt de eerste regen.
 
Middag
Bah wat een weer van af 11.00 uur regen en wind :br::regen:
 
Middag Jaap en hier sinds een uurtje regen maar minder dan ik had verwacht. De grootste ellende zal nog wel komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan