Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Jaap op deze grijze dag.
 
Moge Lissa.

Hier net even de Sluierbak van vers water voorzien.
 
Middag lunch weggewerkt kop thee er na
Dan de 250 onderhoud doen
Ben vanmiddag wel zoet dus;):DD
 
Middag Lissa en Jaap en hier is onderhoud van de 2 bakken klaar voor vandaag.
 
Vanmiddag bij de fietsenmaker geweest om een nieuwe fiets aan te schaffen.
De ‘oude’ ingeruild en een goede prijs overeengekomen. De eigenaar is een zoon van een oud werkgever van me, dus scheelt dat ik hem goed ken.

Dit wordt um, een Giant met riemaandrijving. Lekker stil. Nog even een 2 weekjes wachten ongeveer.


Bekijk bijlage 374506
Wij hebben allebei ook een Giant fiets. Evenzo stil. Dat moet ook want ze staan in het schuurtje...
 
Mooi fietsje Albert en grappig die buis want ik was aan het kijken voor mn eigen 3 wk geleden en toen vertelden ze dat er nog maar weinig met een stang worden gemaakt en dat de meeste heren en ook vooral de jeugd zonder stang wil en lekker makkelijk wil kunnen opstappen.
De twee van ons hebben dan ook die stang niet meer en ik vindt het wel prettig dat je makkelijk kan opstappen.
Er moet altijd een stang tussen het voorste gedeelte en de midden- en achterkant want een fiets. Zonder stang zoals je nu aangeeft is geen optie omdat sturen met het dan los zittende deel wordt moeilijk tot zinloos en/of een circus act. We kunnen jullie dan ook aanraden om een fiets met tenminste één stang te hebben. :juggle::engel:
 
Er moet altijd een stang tussen het voorste gedeelte en de midden- en achterkant want een fiets. Zonder stang zoals je nu aangeeft is geen optie omdat sturen met het dan los zittende deel wordt moeilijk tot zinloos en/of een circus act. We kunnen jullie dan ook aanraden om een fiets met tenminste één stang te hebben. :juggle::engel:
Nou Ben wees gerust 1 stang is aanwezig hoor als je mn link goed bestudeerd. Nu zijn we hier nog niet zover als in de rest van het land maar dit wordt ook al in het Noorden toegepast;)

Goedemiddag overigens vanuit een zonnig Grunn.
 
Middag de 250 is weer aan het vol lopen met vers water dus voldoende tijd voor:koffie:
 
Middag, heb me nuttig gemaakt met het verversen vd Lido. Uitzwaaien vd ega en de zoon.
De ega heeft een reünie van de MdGO opleiding die ze ooit eens gedaan heeft, 30e keer reünie en dat doen ze gelijk maar een heel weekend. En de zoon heeft een weekend met de studentenvereniging. Dus lekker Home Alone.
Na het zwaaien ;):'( naar Duitsland gereden voor een volle tank benzine. En toen naar de DHZ met de naam G..ma voor een slimme stekker van Brennenstuhl. Die geïnstalleerd voor de warmtelamp van het terrarium.
O ja, en langs de + voor lekkere boodschappen voor mezelf. Wat troostvoer om mezelf toch enig gerief te gunnen.

En nu ben ik er wel klaar mee voor vandaag. En morgen naar Nieuwegein voor de DN Kikkerdag. Kijken of ik o.a. nog wat plantjes en/of stekjes kan scoren bij de diverse stands.
 
Middag Albert en hier morgen een dagje voor mezelf want de rest gaat naar een beurs in Oss. Nou ik vermaak me wel even bij Frits en ga dan de rest van de dag maar eten denk ik zo als ik voor de buis zit.
 
Nou is iedereen al in slaap gevallen?
 
Goedemorgen allemaal.
 
Moge Ronald en ook mooi vroeg.
 
Nou de dames zijn al onderweg naar een beurs in Oss dus het is rustig hier. Straks boodschappen halen en naar Frits en even de markt op voor kibbeling.
 
Moge Albert en Lissa.
 
Mogge, straks een autoritje naar de beurs. Mooi weer voor
 
Moge binnenkomers.

Veel plezier Albert.
 
Zal eens zien John… eerst dik 1,5uur rijden..begint vanaf 12uur.
 
Dat valt mee want Jes en Gwen zitten bijna 3 uur in de trein voor een Japanse beurs in Oss. Ze zullen er nu net zijn denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan