Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marcel.
 
Moge dames.
 
Goedemorgen
 
Moge Jaap.
 
Goede morgen.

Het regent, het regent, de pannen worden nat, daar kwamen drie kaboutertjes die vielen op hun gat 🎼🎶🎵🎤
 
Dat goedemorgen geroep bij nacht en ontij... Laat me nu eerst even wakker worden! Oh ja, goedemorgen beste vriendinnen en vrienden! Willen jullie er een mooie dag van maken?
 
Moge Ben en dat geroep kun je voorkomen door ook rond 05.00 online te zijn hoor;)

Moge Nicole en hier is het nog droog.
 
Mogguh. Het heeft iets geregend hier. Lijkt rond de tijd dat ik naar huis mag droog te zijn. Gelukkig ben ik vandaag wel met de auto al had ik liever gefietst.
 
Moge Albert en hier vallen nu een paar spetters maar het is amper te zien.
 
Ik zeg alvast middag allemaal en eet smakelijk.
 
Middag, even weer bij mn moeder langs geweest. Het kaarsje van het leven gaat langzaam uit bij haar. Maar de laatste week wat sneller dan we gewoon zijn.
 
Middag Albert en triest om te horen maar goed zover ik weet heeft ze al een hele mooie leeftijd toch?
 
Ik zou ervoor tekenen Albert maar ja dat neemt niet weg dat je altijd je moeder wat langer bij je wil houden als dat in goede gezondheid kan.
 
Moge Ben en dat geroep kun je voorkomen door ook rond 05.00 online te zijn hoor;)

Moge Nicole en hier is het nog droog.
Om 5:00 uur ben ik bezig met het opladen van mijn geestelijke vermogens waar jullie dan weer uitingen van kunnen zien ook op deze site!

graduation-character-holding-their-diploma-scroll-certificate.jpg
 
Avond allemaal.
 
Avond, wandelingetje gedaan van een klein half uurtje samen, de kop weer leeg.
 
Avond iedereen en sterkte Albert
 
Idd. sterkte met de situatie.;)
Avond allemaal.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge Stefan en Marcel.
 
Morgen
 
Moge Lissa.
 
Moge Nathalie en hier regent het maar het wordt vanaf een uur of 9 droog.
 
Hier wordt het vanaf een uur of 10 droog en dat komt goed uit, want ik heb een rit op de motor voor de boeg voor mn werk.
 
Leuk dat je op de motor rijdt en ja dan zit je niet op regen te wachten natuurlijk.
 
Ik heb wel een heel goed waterdicht pak, dus in de regen wordt ik niet nat. Maar als ik naar een locatie ga en je bent helemaal nat, moet je dat natte pak binnen leggen. Ik rij dan liever in de regen naar huis. Maar vanochtend is het maar een beetje regen, dat is geen probleem.
Motorrijden is een grote hobby van mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan