Goeden Dag Topic


Albert 270 km tv kijken in weer en wind is vermoeiend .
 
Albert 270 km tv kijken in weer en wind is vermoeiend .
Ja, en dan van die malloten die bier smijten, en boe roepen tegen MvdP. Gewoon klasbak, en goede tactiek met zn team en op het juiste moment zn Wattages aangesproken.

Mafkezen die zgn ‘Wielerfans’ maakt niet uit of het Belgen of Hollanders waren. Die snappen dr niks van wat hij presteerde daar.
 
Dat zijn geen wielerfans Albert .
MPV is topsportman beste Nederlandse renner ooit en blij dat we ervan mogen genieten .
Maakt mij niks uit van welk land ze afkomstig zijn .
ik ben supporter van QST ploeg en wie won en van welk land afkomstig was bijzaak . Nu hebben ze het lastiger maar je moet blijven genieten van wat die toppers verwezelijken .
 
Goedemorgen allemaal.
 
Ja, en dan van die malloten die bier smijten, en boe roepen tegen MvdP.
Tja die wielerfans lopen achter want in het voetbal fluiten ze de tegenstander al jaren uit en gooien ze ook bier en zelfs harde voorwerpen.
Wat in de ene sport gebeurt wordt snel overgenomen in een andere sport denk ik.

Bier gooien is dan niet netjes want dat plakt en stinkt maar ja als prof moet je denk ik wel tegen boe geroep of uitfluiten kunnen.
 
Tja die wielerfans lopen achter want in het voetbal fluiten ze de tegenstander al jaren uit en gooien ze ook bier en zelfs harde voorwerpen.
Wat in de ene sport gebeurt wordt snel overgenomen in een andere sport denk ik.

Bier gooien is dan niet netjes want dat plakt en stinkt maar ja als prof moet je denk ik wel tegen boe geroep of uitfluiten kunnen.
Sporters moeten helemaal niks .
Deze randdebielen moeten voortaan geweigerd worden en wie zich er aan zondig moet door het aanwezige publiek erop gewezen worden . Publieke veroordeling zal deze malloten ofwel tot inzicht laten komen ofwel ervoor zorgen dat ze gewoon thuisblijven . Maatschappij moet veranderen en voor zijn favoriet supporteren en niet tegen iemand supporteren . MVP is een super toptalent , samen met WVA , Pogačar , Evenpoel . Geniet van wat deze mensen brengen . Sommige weten dat ik basketbal liefhebber ben en als tegenstander vrijworpen neemt zal je mij nooit boe horen roepen . Er is wel 1 duitse ploeg waar de supporters beginnen te zingen bij iedere vrijworp van de tegenstander . Dat vind ik pas geweldig tegenover dat stom boe geroep .
 
Goedemorgen trouwens
 
Mogge deze Paasmaandag
 
Sporters moeten helemaal niks .
Deze randdebielen moeten voortaan geweigerd worden en wie zich er aan zondig moet door het aanwezige publiek erop gewezen worden . Publieke veroordeling zal deze malloten ofwel tot inzicht laten komen ofwel ervoor zorgen dat ze gewoon thuisblijven . Maatschappij moet veranderen en voor zijn favoriet supporteren en niet tegen iemand supporteren . MVP is een super toptalent , samen met WVA , Pogačar , Evenpoel . Geniet van wat deze mensen brengen . Sommige weten dat ik basketbal liefhebber ben en als tegenstander vrijworpen neemt zal je mij nooit boe horen roepen . Er is wel 1 duitse ploeg waar de supporters beginnen te zingen bij iedere vrijworp van de tegenstander . Dat vind ik pas geweldig tegenover dat stom boe geroep .
Ach ik vindt dat de sporters best wat moeten kunnen verdragen want zelf heb ik vroeger ook wel boe geroepen bij FC Grunn als de tegenstander het veld op kwam en soms deed de helft van het publiek dat. Lag er ook aan welke tegenstander kwam en opzich kan boe roepen geen kwaad en het richt geen schade aan.
Gooien van zaken is iets anders.
Vroeger werd er niet over gerept als men boe riep maar ik heb de indruk dat in de hele maatschappij men tegenwoordig graag snel zeurt over pietluttige dingen terwijl er wel belangrijke dingen op de agenda staan.

Een voorval die ik herinner is doelman van Breukelen die 30 jaar geleden boe geroep kreeg toen hij een bal achter het doel wegpakte. Hij bedacht zich niet en raapte de bal op en liep het veld op legde de bal neer en ging voor het publiek de maat slaan voor het boegeroep waarop al het publiek en hij ook moesten lachen. Gevolg was dat er geen boe meer werd geroepen natuurlijk. Het hoort er allemaal een beetje bij denk ik en als sporter of als politicus moet je wel wat kunnen incasseren denk ik.
 
O ja moge binnenkomers en fijne 2e Paas(haas)dag.
 
Goedemorgen.

Het regent hier. Ik hoop dat het snel weg trekt. Ik wilde wat in de tuin gaan doen.
Ook wil ik nog een opbergbox voor in de tuin gaan kopen.
Want ik vind het niet handig om met tuinspullen van voor naar achter door het huis te moeten.
 
Moge Marcel en hier is het nog droog maar wordt de regen rond 12 uur verwacht. Ik heb de Paashaas al een regenjas aangetrokken voor vanmiddag:DD
We hebben hier een tuin met klei en dat is veel te nat nog om iets te kunnen doen dus ik wacht daar nog wel mee. Hopelijk is het in juni allemaal weer wat droger in de tuin.
Een goede bui vanmiddag en de tuin staat vol plassen maar ja dat heb je met kleigrond.
 
Ach ik vindt dat de sporters best wat moeten kunnen verdragen want zelf heb ik vroeger ook wel boe geroepen bij FC Grunn als de tegenstander het veld op kwam en soms deed de helft van het publiek dat. Lag er ook aan welke tegenstander kwam en opzich kan boe roepen geen kwaad en het richt geen schade aan.
Gooien van zaken is iets anders.
Vroeger werd er niet over gerept als men boe riep maar ik heb de indruk dat in de hele maatschappij men tegenwoordig graag snel zeurt over pietluttige dingen terwijl er wel belangrijke dingen op de agenda staan.

Een voorval die ik herinner is doelman van Breukelen die 30 jaar geleden boe geroep kreeg toen hij een bal achter het doel wegpakte. Hij bedacht zich niet en raapte de bal op en liep het veld op legde de bal neer en ging voor het publiek de maat slaan voor het boegeroep waarop al het publiek en hij ook moesten lachen. Gevolg was dat er geen boe meer werd geroepen natuurlijk. Het hoort er allemaal een beetje bij denk ik en als sporter of als politicus moet je wel wat kunnen incasseren denk ik.
John , je hebt sporters die zelf provoceren en die krijgen dan wat ze verdienen . Deze zullen er overal ter wereld zijn en in veel verschillende sporttakken . Wat gisteren gebeurde tegen MVP en wat deze winter gebeurde in een veldrit hoort totaal niet thuis in onze maatschappij . Deze winter werd hij aan 1 plaats iedere ronde uitgescholden en toen hij niet reageerde werd er een beker urine over hem gegoten . Deze mens is op dat moment bezig met een hele knappe prestatie te leveren die er komt doormiddel van urenlange training . Dat stukje extra talent dat onderscheid hem van veel andere renners waardoor hij meestal wint . Ik ben deze winter naar een veldrit gegaan en gewonnen door MVP na de wedstrijd en het podium stonden 12 kinderen te wachten om met hem op de foto te gaan . MVP rilde zowaar uit zijn kleren en al de mensen rond mij zeiden ook dat ze volledig begrip zouden hebben als hij gewoon doorging naar zijn camper om op te warmen maar neen hij toverde op alle 12 die kinderen een glimlach op hun gezicht en ging 12 maal op de foto . Laat eerst de maatschappij respect opbrengen voor iedere sporter , als een sporter zelf over de schreef gaat dan heb je ander verhaal .
 
Deze winter werd hij aan 1 plaats iedere ronde uitgescholden en toen hij niet reageerde werd er een beker urine over hem gegoten .
Ja dat is iets anders dan het voorval wat ik noemde en gooien van water, bier of urine is not done en echt uitschelden ook niet zonder aanleiding of reden.
Maar ja gewoon boe roepen naar de tegenstander is imo een onschuldig iets en daar moet je tegenwoordig tegen kunnen als mens en helemaal als sporter of politicus.
Bij het voetbal wordt tegenwoordig ook van alles en nog wat geroepen en dan bedoel ik scheldwoorden en discriminerende uitlatingen en dat mag men aanpakken net als het gooien van een aansteker. Dat zijn zaken die over de grens gaan natuurlijk. Maar ik vindt wel dat men tegenwoordig minder kan hebben of verdragen dan bijvoorbeeld 30 jaar geleden en voor je het weet ben je dan grensoverschrijdend bezig terwijl je die intentie niet hebt.
Kijk maar naar alles wat er nu hier achter de schermen bij de omroepen aan de hand is. De wereld wordt er niet leuker op als je het mij vraagt.
Natuurlijk zal er in veel gevallen iets van waarheid inzitten maar niet in alle gevallen denk ik.
 
Middag allemaal en als ik zo naar de lucht kijk dan houden we het niet lang meer droog.
 
Middag! Lekker paasontbijt gehad en net alvast wat nieuw zand en hout gehaald bij de hornbach voor de nieuwe bak. Geduld....
 
Middag Lissa.

Nou gesproken over een land waar het uit de hand loopt heb ik er nog een gevonden:

Dit is de staatskas vullen en hou op met praatjes over het laten stoppen met roken. Dan moeten ze dit ook met alcohol doen want dat heeft ook vele doden ten gevolg en verslaafden en dan nog veel verkeersslachtoffers. Alcohol brengt minstens zoveel ellende mee als tabak.
Laat de mensen zelf bepalen hoe ze willen leven want kortgeleden hebben we ook al de suikertax gehad en zo bepalen anderen wat iemand kan eten of drinken.
De bemoeizucht loopt hier flink uit de klauwen maar goed we moeten het er maar weer mee doen.
 
Ach ik vindt dat de sporters best wat moeten kunnen verdragen want zelf heb ik vroeger ook wel boe geroepen bij FC Grunn als de tegenstander het veld op kwam en soms deed de helft van het publiek dat. Lag er ook aan welke tegenstander kwam en opzich kan boe roepen geen kwaad en het richt geen schade aan.
Gooien van zaken is iets anders.
Vroeger werd er niet over gerept als men boe riep maar ik heb de indruk dat in de hele maatschappij men tegenwoordig graag snel zeurt over pietluttige dingen terwijl er wel belangrijke dingen op de agenda staan.

Een voorval die ik herinner is doelman van Breukelen die 30 jaar geleden boe geroep kreeg toen hij een bal achter het doel wegpakte. Hij bedacht zich niet en raapte de bal op en liep het veld op legde de bal neer en ging voor het publiek de maat slaan voor het boegeroep waarop al het publiek en hij ook moesten lachen. Gevolg was dat er geen boe meer werd geroepen natuurlijk. Het hoort er allemaal een beetje bij denk ik en als sporter of als politicus moet je wel wat kunnen incasseren denk ik.
Nu moet ik je toch bestraffend toespreken, zo heb ik je niet opgevoed! Foei! Blijf altijd netjes, daar is niets mis mee.:juggle:;)
 
Nu moet ik je toch bestraffend toespreken, zo heb ik je niet opgevoed! Foei! Blijf altijd netjes, daar is niets mis mee.:juggle:;)
Laat ik daar nu al geen actieve herinneringen meer aan hebben:juggle:;)
Netjes blijven ja dat ben ik met je eens maar boe roepen vindt ik niet buitensporig hoor. Elke dag als ik bij AH moet afrekenen doe ik dat want ik ben het nooit eens met het totaalbedrag van tegenwoordig:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Zo, is het tijd om eventjes een groet bij elkaar te scrapen voor de rest van deze dag. Goeden dag brave en minder brave lieden. Maak er een goede dag van!
 
Jij ook een fijne dag Ben en wie weet komt de Paashaas toch nog langs bij je;)
 
Middag, heerlijke wandeling bij de Oisterwijkse bossen en vennen gemaakt van een kleine 2 uur.
Hele dag lekker droog en vanmiddag af en toe een zonnetje.
 
Avond Albert en alle andere leden.
 
goedenavond. Morgen weer lekker op huus an. Kijken hoe t met mn beestjes enzo is.
 
Goedenavond.

Gelukkig was de regen van deze ochtend snel vertrokken richting grunn.

Dus ik heb me weer eens vermaakt buiten met m’n gele vriend.
Terras is weer helemaal schoon. Ook gelijk de bloempotten anders verdeeld.
Volgend weekend nog wat kopen om erin te zetten.

Bij de praxis een tuinbox gekocht. Kan ik daar een hoop tuinspullen en de grasmaaier in stoppen. Hoef ik niet steeds door het huis.
Was erg makkelijk in elkaar te zetten.


Bij de Aldi kwam ik nog een Forsythia en Deutzia tegen. Voor 2 euro kon ik die niet laten staan. Daar heb ik nog wel plaats voor in de tuin.
 
Gelukkig was de regen van deze ochtend snel vertrokken richting grunn.
Nou dat zou komen maar ik heb niets gezien op een enkele spetter na dus dat is vast richting ......... getrokken maar niet hierheen:DD
 

Terug
Bovenaan