Goeden Dag Topic


Morgen allemaal.

Zonnetje schijnt hier al. Ik denk dat iemand een grote ladder heeft gepakt en boven op het goeje knopje heeft gedrukt. :deal::juggle:
 
Moge Andre en hier opeens ook wat zon maar er komt nog wat regen aan las ik in het Noorden.
 
Mogge, in de app zag ik dat dpd onderweg is met mn verlichting voor het project. Als het goed is heeft hij ook mossen mee.
En vanmorgen een sproeiset gekocht. Die zal vrijdag worden bezorgd met wat andere zaken en een paar plantjes.Bromelia’s stek ik uit mn andere bak. Zitten er genoeg in.
 
Weer terug van mn moeder haar plekje. Vanavond kregen de bewoners de mogelijkheid om te condoleren en afscheid te nemen. Fijn om te horen dat onze moeder daar gewaardeerd werd bij bewoners en zorgpersoneel. Warme gevoelens aan overgehouden.
Uit dit bericht begrijp ik dat je moeder is overleden waarmee ik jou en je naasten van harte wil condoleren. Sterkte met het dragen van dit verlies.
 
Middag

Net een heerlijke wandeling gemaakt, of eigenlijk 2 stuks. Maar daar was het weer ook naar, 19 graden en zonnig. Ik geloof dat het er gisteren ook 18 waren hier.
St. Joep. Eerste en grootste jaarmarkt in het jaar. Waar ik natuurlijk nooit naar toe ga (serieus). Mij te druk en op de standwerkers na vind ik het net een grote weekmarkt. Zo ervaar ik het tenminste.
 
Middag Nicole en hier overwegend grijs en maar 12 graden maar ja het voordeel is dat wij straks ook koeler zitten als de zomer begint en het hier net iets beter is uit te houden.
 
Middag Nicole en hier overwegend grijs en maar 12 graden maar ja het voordeel is dat wij straks ook koeler zitten als de zomer begint en het hier net iets beter is uit te houden.
Precies
Heb met 2 honden een lekker stuk gelopen, er 1 thuis afgezet en met de ander verder gelopen. Vond het geen straf in elk geval.
 
Ach het is buiten met 12-13 graden al wel lekker hoor maar ja we gaan net wandelen en krijgen dan weer gratis een douche:regen:
 
Goedenavond.

Heerlijk weer vandaag. Heb de ramen nog open staan. Ruikt lekker fris buiten.

Morgen gelukkig ook mooi weer. Want beneden gaat de achterpui eruit.
 
Middag, vandaag onze moeder begeleid naar haar laatste rustplaats, het voelde heel bijzonder om zelf in de rouwauto te mogen rijden. Nu is het tijdperk van ons wekelijkse bezoekjes naar haar voorbij.
 
Avond allemaal. Ik ga nog even een lekkere kip cordonblue en frikandel in de oven mikken en dan lekker wat tv kijken.
 

Terug
Bovenaan