Fotoalbum van blackmoor (Daan)


Ziet er goed uit allemaal maar wat ben je nu met die Hillstream van plan dan/
 
Lekker groen maar zie je nog wel de garnalen dan?
 
Vandaag tevens overwennen van de garnalen naar een ander klein bakje! Alleen dat is zo donker dat een foto nergens naar lijkt :D

Ook komt er meer hout in mijn bak daar op die 'open' plek rechts, om de muur van vallisneria wat te breken. Binnenkort nieuwe tl's bestellen, en misschien gaat een rode plant daar rechts het dan wel doen!

Bekijk bijlage 82571 Bekijk bijlage 82572 Bekijk bijlage 82573
Mooi hoor, Daan!
 
Lekker groen maar zie je nog wel de garnalen dan?

Nou het licht is een beetje grroenig ingesteld, en er zijn heeel veel drijfplantjes, en het hout is roodbruinig dus je ziet ze niet heel goed nee maar ze zijn wel prachig gekleurd merk ik wel in vergelijking met de kolonie in mijn grote bak!

Mooi hoor, Daan!
:daisy::daisy:
Ziet er goed uit allemaal maar wat ben je nu met die Hillstream van plan dan/

Nou dat weet ik nog niet echt zo goed, wil iets met veel hout en stenen er van maken, mss een bettabiotoop als dat kan. Het sterke filter zit dus nu op de meterbak dus ik ga voor iets anders met weinig strroming! Op de beurs ga ik bettavrouwtjes kopen, en mocht dat fout gaan moet ik wel een reservebak hebben dus.....
 
Goed blijven uitselecteren dus.

Ja idd, en deze ontdekte ik net mag wel blijven zeg! Poh wat een kleur!
D6A7054D-7DEF-47B6-A0EB-6CA757FC6B6D.jpeg
 
Zomaar een sfeerplaatje uit de bak:
0D59E7EC-AF39-4626-831D-E49B0321839B.jpeg
 
Prachtige plaatjes Daan .

Bedankt Stefan!:daisy::daisy:

De eerste dag met de nieuwe co2 diffusor van JBL ging bijna fout..... Het bpm was gelijk als daarvoor, maar het ei werd helemaal geel!:help: Dus snel de stekker eruit getrokken en ben nu heeeel langzaam weer aan het opbouwen
 
Voor de vissen is dat inderdaad minder leuk natuurlijk
 
Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje jaloers op jou plantenbak en hoe deze maar blijft groeien . Geweldig vind ik dat een junglebakje
 
Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje jaloers op jou plantenbak en hoe deze maar blijft groeien . Geweldig vind ik dat een junglebakje

Nou zo mooi als nu is mijn bak nooit eerder geweest! En dat allemaal door de co2 en plantenmassa! Heb je gezien hoe ik begon met deze bak?:D Maar om elke week handen drijfplanten eruit te scheppen en vallisneria's eruit te halen is wel een heel karwei hoor:D
 
Maar om elke week handen drijfplanten eruit te scheppen en vallisneria's eruit te halen is wel een heel karwei hoor:D
Beter zoiets dan om de 14 dagen te moeten kijken als er ergens een bladje is bijgegroeid :D
 
Beter zoiets dan om de 14 dagen te moeten kijken als er ergens een bladje is bijgegroeid :D

Nou als dat een prachtig bladje is;) Nee maar dan moet je mss meer plantenvoeding gebruiken?
 
Netjes hoor Daan,
Geen storende techniek te zien, supergezond en het komt erg natuurlijk over. :thumbs:

Nee idd zijn alle buizen verstopt achter de vallisneria's en braziliaanse klimop. Nu met twee filters een veel betere stroming, dus hoop dat de planten nog mooier zullen worden!
Heel mooi Daan!
:daisy::daisy: De co2 is nu écht in orde en dan zie je de visjes heel leuk zwemmen! Hoop alleen dat de elzenproppen het water niet al te veel verkleuren, maar dan zal wel niet!
 
Wat een prachtig oerwoud heb je daar! Dat is zeker zoeken naar je vissen :D
 
Wat een prachtig oerwoud heb je daar! Dat is zeker zoeken naar je vissen :D
:daisy::D Dan heb ik nog wat te doen als ik voor de bak zit:D
Gelukkig (niet voor alle mensen trouwens) zaten de regenplassen hierachter op 't land propvol met muggelarven en dus heb ik heel veel gevangen, die nu in een tub achterin de tuin staan. Zojuist wat levende larfjes in de bak gedaan, en smullen maar!
 
Lekker bezig Daan,ben weer benieuwd!

Eerst het vivarium overleven voordat ik hem opstart, maar ik ga me goed voorbereiden! De witte kast nu staat een stuk mooier dan de blauwe variant eerst iig
 
Verwachtingen liggen hoog , dus je gaat jou best mogen doen Daan .
Veel succes !!!

Weeh is er nog ruinte om te falen?:D Nee als ik het tenminste goed inricht en alles doe zoals moet kan het alleen aan mijn eigen liggen:D
 
Haha, ik kom wel pannenkoeoken halen in Brummen dan! Veel succes Daan, veelbelovend allemaal. En je aquariums zien er prachtig uit!
 
Haha, ik kom wel pannenkoeoken halen in Brummen dan! Veel succes Daan, veelbelovend allemaal. En je aquariums zien er prachtig uit!

Bedankt Carlijn! Nou ik kan die uurtjes van het bakken beter in mijn bijbaantje steken, dan lukt het ook wel hoop ik:D
 

Terug
Bovenaan