Ervaring dennerle powertabs icm garnalen


G

Goldie83

Guest
Heeft iemand ervaring met de Dennerle powertabs? Deze werden me door een plantenkweker aangeraden om bij de wortels van de planten te steken.
Ik heb ook een doos besteld.

Nu kan ik echter nergens vinden of dit nadelige gevolgen kan hebben voor garnalen? :stom:

Heeft iemand hier ervaring mee? Is het schadelijk? :S

Alvast bedankt!
 
Niet speciaal met dat merk ervaring maar wel andere voedings dingen,zo lang het in de bodem blijft zitten en niet bv in 1 keer als een wolkje vrijkomt kan het geen kwaad.
Soms komt er bij mij weleens een brokje vrij door de l nummer en dat lijkt heel veel op een korrel voer maar de garnalen komen er niet aan.
 
ok, heb met gewone kleibollen ook nooit problemen gehad bij mijn vorige garnalen. Maar deze tabletten nog nooit gehad. Ik stop ze gewoon diep in de bodem, wortels groeien er wel naar toe lijkt me.
Misschien staat er ook wel iets over vermeld op de doos... we zullen zien.
 
Ik gebruik die tabs in mijn nanobakje met riligarnalen.
Gisteren een paar crypto's eruitgetrokken bij snoeibeurt. Powertabs kwamen mee..wolkje zooi in het bakje. Rustig nachtje laten zakken..waterververst en alle rili's kruipen/zwemmen vrolijk rond..dus niks aan het handje.
 
oh gelukkig, heb er een stuk of tien van die tabletten ingedaan. Ben blij dat je nog even een reactie geeft, niemand die er verder ervaring mee had. Bedankt!!
 
Ben nu net thuis. Meteen in mijn nano gekeken en rili's zijn nog vrolijk en gezond aan het scharrelen.
Dus don't worry Renate.
 

Terug
Bovenaan